Guest gurkan Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Domo arigato gozaimashita. osu Gunnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted December 2, 2009 Author Share Posted December 2, 2009 Både jag och min fru har nu satt upp Japan som resmål. Då får ni ha som special mission att reda ut förhållandena hos Tony. Det verkar inte stämma att kassören är Tonys son, för då hade hon lärt honom engelska. Dessutom tror jag du kommer hitta luckor i din samling där ett hysteriskt tempo å jobbets vägnar Jag var säker på att programmet skulle spricka med alla dessa företagsbesök på ibland 10 mils avstånd. Med japanska metoder höll vi programmet på minuten samtliga dagar utom när det kom en tyfon som innebar 60min försening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilgore Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Tack för ytterligare ett fantastiskt bildreportage. Man blev ju inte mindre sugen på att åka till Japan efter detta... Men det gäller nog att ha fyllt på sitt skivkonto, innan man går in till Tony... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Därmed avslutar vi alla jippon från Nippon med en bild på Tony, som troligen är kassörens mor; http://www.euphonia-audioforum.se/calle_jr...06/DSC_6349.JPG Tack för underhållande och inspirerande läsning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Jag gick såklart upp, och där såg det ut såhär; Hur var priserna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted December 2, 2009 Author Share Posted December 2, 2009 Hur var priserna Från ca 50 spänn och uppåt, med en median på 90 spänn. Utbudet var mer att likna vid Repeat Records än Esset, och det mesta var ju japanpressar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cHRNO Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Detta är mitt första inlägg här på Euphonia, och som mångårig Japanresenär måste jag säga att du gjort ett mycket bra jobb i att både dokumentera, inspirera och förklara en kultur som jag tror många tycker är väldigt exotisk och smått fantastisk. Bra jobbat, och all heder till en person som verkar ha tagit seden dit du kom! Hälsningar, Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted October 14, 2012 Author Share Posted October 14, 2012 Detta är mitt första inlägg här på Euphonia, och som mångårig Japanresenär måste jag säga att du gjort ett mycket bra jobb i att både dokumentera, inspirera och förklara en kultur som jag tror många tycker är väldigt exotisk och smått fantastisk. Bra jobbat, och all heder till en person som verkar ha tagit seden dit du kom! Hälsningar, Daniel Tack! Se tråd om Jap Jazz & Rock här: http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...showtopic=10150 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts