Patrick82 Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 (edited) Har tagit upp dom ur boxen för att ta bilder och se om dom funkar, har använt dom runt 5 timmar och dom låter underbart. Säljer dom för att jag vill köpa Adam S1X, ska vänta tills nån vill sälja begagnat, det tar nog några år. Jag hade annonser uppe i 7 månader på A5, ingen ville sälja så jag fick köpa nya istället. Jag har haft A7 och jämförde dom, jag tycker A5 har mer upplösning i mellanregistret; det finns mer realism i sångröster. Nypris: 8990 kr / Lägst på Prisjakt: 7990 kr (emusic) Mitt pris Adam A5: 6900 kr + frakt (kan även hämtas i stockholm) kommer med original box, kablar, manual poollogics@hotmail.com Edited January 25, 2010 by Patrick82 Quote
Patrick82 Posted January 20, 2010 Author Posted January 20, 2010 Jag har tagit bort gallren på A5 och öppnat bakluckan på en av dom för att ta bilder inuti, lite vit färg lossnade (1x3 mm) när jag satte tillbaka luckan. Jag ska mutilera A5orna vidare om ingen är intresserad. Jag kommer inte sänka priset för att A5 är så bra! Quote
Recommended Posts