Guest patrikcaesar Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 *tummen upp* för det! \\K-man Vad roligt, Vivid fick HIGH END SPEAKER OF THE YEAR också av HI FI CHOICE UK. Gratulerar! Kollegan Patrik Quote
plundin™ Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Hade inte kunnat säga det bättre själv! Välförtjänt! /ptr Quote
Absolute Audio Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Grattis Är det någonting det verkligen drällt av i år så är det ju intressanta datalösningar. Och att bli utvald i den konkurrensen är ju strongt. Najs work! Quote
ribbon Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Jag rättar in mej i hyllningskören och säger Grattis!!! och det måste vara roligt för Bladelius oxså,Jätte roligt detta /Ribbon Quote
Björn-Ola Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Mycket roligt. Själv hoppas jag att Bladelius tar fram en renodlad DAC. Squeezebox är svårslagen som "transport". Quote
Malle Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Jätte kul att inte bara jag uppskattar denna grymt välljudande maskin Quote
Recommended Posts