Jump to content

Renad ström med Transparent Audio.


Timbre™

Recommended Posts

Sommarens långtidstest är i full gång och tillvaron börjar ta form av ett hifilager.

Kartonger som soffbord och kartonger som avlastningsbord.

Försteg, slutsteg, rörelektronik och signalkällor - allt skall få smaka på en Transparent PowerIsolator.

Följ hur det går i denna tråd... ;)

PowerIsolator02.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dom som tror sig veta att dethära med strömkablar inte fungerar alls behöver ju inte läsa detta men jag lär ju följa denna tråd :mm::)

aja ni som inte tror på kabelmagin kanske ändrar er? ;)

hehe

mvh Johan :)

Link to comment
Share on other sites

Att det händer stora saker har vi redan upptäckt - nu gäller det att peka ut vad som händer.

Neo, det är fotoglädjen som räknas. Kul om en bild blir lyckad men lika värdefull om den inte blir det. Det är ju ändå objektet som räknas på ett audioforum. I Europa... :?::D Har du bläddrat i en image hifi eller en Audiophile... :?:

Link to comment
Share on other sites

Tyske Audiophile er stängt! Så ingen flera snygga bilder fra dem Timbre! ..... men ellers har du ret - de hadde imponerende flotte bilder.

Nordost er ochså på vej med en ny strömrensere (har lysnat kort på en prototyp) - den er mycket större end Transparent och har flera uttak. Den bliver helt klart mycket dyr!

Hvilke priser er der på dem från Transparent?

Link to comment
Share on other sites

Man kan väl inte direkt klaga ;) på bilderna i de tyska tidningarna och bilderna är även väldigt bra i Hifi+(eller layouten). Det är ganska mycket svårare att få bilderna att se bra ut i en tidning då du även har annan layout att ta hänsyn till... :)

Dock så håller jag med om att Timbres bilder håller mycket hög klass.

Link to comment
Share on other sites

Guest Zalve

Vill absolut inte klaga på Timbres bilder, för jag vet att de håller klass, men ta och kolla i HIGIfideilty, när de var hemma hos just Timbre.

Har för mig att det var Timbre själv som fotograferade. De bilderna var riktigt dåliga i tidningen. Troligen nåt i trycket som blev konstigt, för maken till pixliga bilder var det länge sen jag såg i ett repotage. :o

Att det är två olika medier bör man oxå tänka efter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...