Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lyckades klippa ett par ståplatsbiljetter till Depeche mode i januari. Såg av en slump att extra biljetter släpptes nu på eftermiddagen.

Skippa svartabörshajanra och kasta er på livenation.se.

Posted
Lyckades klippa ett par ståplatsbiljetter till Depeche mode i januari. Såg av en slump att extra biljetter släpptes nu på eftermiddagen.

Skippa svartabörshajanra och kasta er på livenation.se.

Har själv oxå biljetter till Januari,,

Sittplats,, Farbror börjar bli gammal och vill sitta :D

Posted
Har själv oxå biljetter till Januari,,

Sittplats,, Farbror börjar bli gammal och vill sitta :D

Jo, vid deras tidigare besök har jag valt sittplats, men det fanns inga med vettig sikt kvar och med tanke på att de gånger jag sett dem, så har jag ändå stått större delen av koncerten, så bedömde jag att jag skulle klara av det hela :cool:

• 3 months later...
Posted
På söndag i Globen!! :mm::mm::mm:

You'r in for a treat :D

Det var minst sagt bra! Inte den bästa, men bland de bättre DMkonserter jag sett. De spelade inte för högt heller, vilket audiofilöronen uppskattar. En bra indikation på hur lyckad den var är att jag direkt efter avslutet börjar fundera på om det finns biljetter kvar till globen.

Posted

Jag var och såg DM i Köpenhamn i somras också. Det var utomhus på Parken. Grym bra var det! Har sett många konserter med DM, men denna var nog bland de bättre.

Nu, i Scandinavium var det också bra tycker jag. De nya låtarna som jag tycker inte funkar 100% på konsert hade de lite bättre tempo på och lite roligare gjorda nu. Andra halvan var det bästa jag hört i Köpenhamn men det var inte långt efter i Götet.

Som gammalt fan blir det topp betyg från mig. De lugna låtarna med Gore vid halvtid sågades av GP. Jag hade gåshud över hela kroppen och tyckte han gjorde det mkt bra. Tänk så olika men kan tycka om det.

Håller med om att ljudnivån var bra. Den peakade på 105 db vid enstaka tillfällen, låg stadigt på strax under 100db när jag mätte. Brukar alltid få ta fram öronpropparna men det behövdes inte denna kväll. Hörselorganet njöt av ljuv musik och ville inte gå hem...

Till Globen på söndag! Var ligger det? ;)

Calle B

Posted

Jag var och såg DM på Maömö Arena i måndags, ståplats så kalrt, man är ju ingen gammal farbror, än...

Tyvärr var inte ljudet så bra där :(

Stod först ganska långt fram, men fick gå tebax till mixerbordet för att stå ut.

Synd att de inte tänkt på konserter mer när de byggde nya arenan :('

Men gubbarna i DM var så klart grymma ändå :)

Min kollega som sett denna turnén både i i Berlin Köpenhamn och Malmö ska med till Globen på söndag, så då får vi veta om ljudet är bättre där...

Posted
Jag var och såg DM på Maömö Arena i måndags, ståplats så kalrt, man är ju ingen gammal farbror, än...

Tyvärr var inte ljudet så bra där :(

Stod först ganska långt fram, men fick gå tebax till mixerbordet för att stå ut.

Synd att de inte tänkt på konserter mer när de byggde nya arenan :( '

Men gubbarna i DM var så klart grymma ändå :)

Min kollega som sett denna turnén både i i Berlin Köpenhamn och Malmö ska med till Globen på söndag, så då får vi veta om ljudet är bättre där...

Själv bommade jag dem sist när de var i Globen.

Men nu ska det blir kul att se dem.

Undrar om man kommer i t-shirten från Black Celebration turnén?! :D

Själv har jag gjort de olika spellistorna från Malmö och Göteborg på Spotify,, för att kunna ladda upp på jobbet :mm: