Tobias Lindell Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Tobbe! Vad kommer det att finnas för spelare? Bara CD eller? /ptr Yes bara cd. Marantz KI Signature Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Hej, ja...jag kommer närvara ett par timmar... har lite strul med datorn så jag har inte följt tråden så frekvent... Vilken adress gäller? Kommer PM? \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Vilken adress gäller? Kommer PM? Jag utgår ifrån att det är : Utmarksvägen 6 442 39 Kungälv Inget annat är i alla fall sagt.. /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kåbe Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Kanon, Jag åker ifrån Helsingborg söndag morgon kl.8. Så jag är framme lagom till 11.a Tror Almen ville ha skjuts ifrån GBG om det gick att ordna. Kommer K-man, Björn B, kåbe, JonasR, calm? /T jag kommer /kåbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Jag utgår ifrån att det är : Utmarksvägen 6 442 39 Kungälv Inget annat är i alla fall sagt.. /ptr Stämmer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K-man Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Dåså, då tar jag nog cykeln...om det inte ösregnar... Ses om en stund! \\K-man Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts