Govinda Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Måste tyvärr lämna återbud på grund av förhinder. Mvh Anders.S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Hello, Nu har man vaknat upp ifrån en lång och hård mässhelg. Hoppas jag inte spelade öronen av för många med Pirates of the caribbean på mässan Vad tror ni om att flytta fram träffen till söndag (8.e) kl.11? Har fått lite familjeåtagande på lördag..... Ska ner till Helsingborg på "stormiddag" med la familia. Kan alla "osa" senast Fredag eftermiddag så jag kan fixa käk: K-man Timbre Björn B juha Matrixen kåbe kim plundin JonasR conan (om samåkning fungerar) justaudiomagic kansas (då det finns hotell inom promenadavstånd.. ) calm Bernt plind A/Wing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 2, 2009 Author Share Posted November 2, 2009 Må desværre melde afbud - skal jobbe i næste helg :angry: Låter skoj! Jag anmäler mig. Måste tyvärr lämna återbud på grund av förhinder. Korrigerar listan så länge tills alla har vägt in söndagsalternativet... Föreslår att vi tar det direkt i tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 2, 2009 Author Share Posted November 2, 2009 K-man Timbre Björn B juha Matrixen kåbe plundin JonasR conan (om samåkning fungerar) justaudiomagic kansas (då det finns hotell inom promenadavstånd.. ) calm Bernt plind A/Wing Almen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Det är kanske oxå bra om alla som är intresserade av samåkning från Göteborg indikerar detta! Det är ju alltid trevligare med långradigt sällskap när man HiFi-exkurserar... Jag är tex. detta! /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bernt Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Blir det söndag så får jag tyvärr lämna återbud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Har bokat rum på Farshatt lördag natt. Vore bra om vi kunde hålla oss på lördagen. Jag åker förmodligen egen bil eller om någon vill åka med från Linköping-Huskvarna-Borås etc ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almen Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Jag är intresserad av samåkning också. Bor i Lunden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasR Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Jag är intresserad av samåkning också. Bor i Lunden. Exakt samma gäller för mig. Söndag är OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Har bokat rum på Farshatt lördag natt. Vore bra om vi kunde hålla oss på lördagen. Jag åker förmodligen egen bil eller om någon vill åka med från Linköping-Huskvarna-Borås etc ... Hej, sorry för strulet, vi kör på söndag. En idé kan kanske vara att åka ner på lördag efterm. och komma tidigt till studion på söndag morgon? Tobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Absolute Audio Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Trots det fina hotellet på promenadavstånd så måste jag avboka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Beklagar men söndagen blir hemresedag för mitt vidkommande till Sthlm. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juha Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Måste lämna återbud..tyvärr Försöker att hälsa på dig i veckan som kommer istället..om det funkar för dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrixen Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Söndag innebär att jag måste avvakta med besked till Fredag, men har preliminärt inte möjlighet att vara med. Om jag trots allt kommer loss på Söndagen kommer jag vara beroende av transportlösning, helst i sällskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Hej, sorry för strulet, vi kör på söndag. En idé kan kanske vara att åka ner på lördag efterm. och komma tidigt till studion på söndag morgon? Tobias Det är en bit att åka, så lördag kväll bör nog också ha ett hifiinnehåll för att jag ska vara intresserad ... Några förslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Juha kommer ändå...... Glöm inte att OSA senast imorgon kväll. Grillbrickan måste beställas :cool: ~T~ # K-man * Timbre Björn B * juha # kåbe * plundin # JonasR calm * plind * A/Wing * Almen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almen Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 plundin, Matrixen: Skall vi arra samåkning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Hej Ser at jeg stadig er på listen men jeg kan ikke komme. :angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Ok med söndag för mig Jag har plats i bilen om någon behöver samåka från Göteborg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 6, 2009 Author Share Posted November 6, 2009 Ok med söndag för mig Jag har plats i bilen om någon behöver samåka från Göteborg! Vi har en ledig plats om du känner för avgång från Redbergsplatsen. Sällskapet från Göteborg Ost... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Vi har en ledig plats om du känner för avgång från Redbergsplatsen. Sällskapet från Göteborg Ost... Det låter bra, då låter jag min bil stå Hur dax ska jag vara där? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted November 7, 2009 Author Share Posted November 7, 2009 Det låter bra, då låter jag min bil stå Hur dax ska jag vara där? Vi kör väl på 10:30 för att vara framme i tid... :cool: Halta Lottas Krog... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Vi kör väl på 10:30 för att vara framme i tid... :cool: Halta Lottas Krog... Oki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Kanon, Jag åker ifrån Helsingborg söndag morgon kl.8. Så jag är framme lagom till 11.a Tror Almen ville ha skjuts ifrån GBG om det gick att ordna. Kommer K-man, Björn B, kåbe, JonasR, calm? /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Tobbe! Vad kommer det att finnas för spelare? Bara CD eller? /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Kanon, Jag åker ifrån Helsingborg söndag morgon kl.8. Så jag är framme lagom till 11.a Tror Almen ville ha skjuts ifrån GBG om det gick att ordna. Kommer K-man, Björn B, kåbe, JonasR, calm? /T Min medverkan är osäker skicka pm med adress och tel så får vi se om jag hinner vara med en kortis calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Som jag antydde i veckan kommer inte jag på söndag. Det hade varit kul att träffa alla och speciellt se studion. Jag hoppas fler tillfällen kommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasR Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Jo, jag kommer. Får lift med Timbre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Almen Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Vi kör väl på 10:30 för att vara framme i tid... :cool: Halta Lottas Krog... Vi syns! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matrixen Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Jag bekräftar min misstanke att det inte går att klämma in mer i mitt program för Söndagen. Barnkalas måste prioriteras. Hoppas på ett annat tillfälle att uppleva bohusreferenser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts