Kent_n Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Kul att även västkusten får riktigt bra HiFi... Quote
Akkelis Audio Posted October 9, 2009 Author Posted October 9, 2009 Söndag 11 till 15 spelas det på MBL i nya butiken. Välkomna Quote
Govinda Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Hej Stefan Demas MBL inte på Lördag? Jag tänkte komma som i morgon men vill inte missa MBL. Mvh Anders.S Quote
Guest Audio Concept Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Hej Anders, på lördag eftermiddag kan du helt säkert lyssna till MBL... :-) Mvh, Audio Concept Quote
Akkelis Audio Posted October 9, 2009 Author Posted October 9, 2009 Ett kort inlägg från byggarbetsplatsen inför morgondagen. Jag vågar inte lova MBL spelning på lördagen, ingen reserverad plats finns sparad utan det blir omgruppering inför söndagens demo. Välkommen BÅDA dagarna Anders mfl, det är ju synd att missa något Vänligen Stefan Quote
Govinda Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Tackar för svar. Ska bli riktigt kul imorgon Mvh Anders.S Quote
Akkelis Audio Posted October 11, 2009 Author Posted October 11, 2009 Du hittade hit på demon Anders, Plind fick med dig på en av sina fantastiska bilder. Och från Sweetspot såg och hörde du detta Plinds bilder från helgens övningar är helt makalösa och responsen för den nya butiken och MBL demon har varit över all förväntan. Tack alla Stefan Quote
Govinda Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 Tack alla Tack skall du ha stefan och Robert plus alla andra som kämpat med evenemanget och butiken. Ska väl erkänna att jag blev lite förtjust i MBL-Högtalarna Där finns kvaliteer som är klart intressanta! Plinds fotande är en ren fröjd att titta på! Riktigt Kul!! Du Är Grym!!! Mvh Anders.S Quote
Recommended Posts