Jump to content

Recommended Posts

Posted

....klockan 18.00 Platsen är st Nicolai kyrka och jag bor i princip intill! Förutom Anders kommer Peter Bylin att hantera basen och Johan Lindbom trummorna, denna jazzkväll blir utan elektriska instrument. Flygeln han skall spela på är en Steinway. Om intresse finns föreslår jag att EN fotograf från Euphonia, i god tid går dit tillsammans med mig och gör ett bildreportage!? Är jag inte allt för involverad själv kan vi träffas här hemma och gå tillsammans annars får fotografen plinga mig vid ankomst. :)

• 2 weeks later...
Posted

Hejsan!

Är det inte allt för regnigt och blåsigt tänker jag göra en höstutfärd till Trelleborg från Ängelholm! Kanske en fika eller mat före konserten. Några bra tips!? För efter konserten är det lämpligt att köra norr ut igen.

S.t Nicolai är det kyrkan mitt i staden? Tyvärr kan jag inte vara fotograf.

Göran J

Posted
Hejsan!

Är det inte allt för regnigt och blåsigt tänker jag göra en höstutfärd till Trelleborg från Ängelholm! Kanske en fika eller mat före konserten. Några bra tips!? För efter konserten är det lämpligt att köra norr ut igen.

S.t Nicolai är det kyrkan mitt i staden? Tyvärr kan jag inte vara fotograf.

Göran J

Jo, det är kyrkan mitt i staden vad det gäller mat så är du ett par hundra meter från centrum men jag vet inte vilka öppettider som gäller för matställena på söndagar. Tre Lyktor, Kina Thai, Istanbul ligger mitt i stan och funkar! Då ses vi kanske//VH