kim Posted September 22, 2009 Posted September 22, 2009 Vi er nu ved at være klar med de sidste ting og vil derfor gerne markere åbningen af Audioline.dk med åbent hus / reception. Fredag den 25. september kl. 1400 - 2000 Hos Peak Consult Langelandsvej 12 5500 Middelfart. Det er med stor glæde at jeg nu kan tilføje KR Audio og Gryphon Audio til listen af Audiolines leverandører. Med disse fantastiske produkter, er det nu muligt for os, at sammensætte komplette musikanlæg af meget høj kvalitet. Der vil denne dag være mulighed for at lytte på bla. Bergmann Sindre, KR Audio Kronzilla DM, Gryphon Mikado, Gryphon Diablo, Peak Consult Dragon Momentum alt sammen forbundet med Argento Flow og Master Reference kabler. Du kan også hilse på personerne bag disse fremragende produkter. Tilstede vil være: Ulrik Madsen (Argento), Johnnie Bergmann (Bergmann), Frederik Carøe (Duelund), Flemming Rasmussen (Gryphon) og sidst men absolut ikke mindst Per Kristoffersen (Peak). Alle er velkomne Quote
Chr. R. Posted September 22, 2009 Posted September 22, 2009 Sikke et fint udvalg Jeg må have en "lyt" tilgode, nu når jeg ikke kan komme på fredag. Arbejdet kalder /Christian Quote
kim Posted September 25, 2009 Author Posted September 25, 2009 Hej Der bliver også mulighed for at se og lytte på ASR EMITTER II EXCLUSIVE, en meget velspillende intergreret forstærker fra Tyskland. Quote
kim Posted September 26, 2009 Author Posted September 26, 2009 Her et indtryk fra det nyligt afholdte åbent hus i Middelfart. En stor tak til alle mine leverandører for jeres hjælp og engagemént. En særlig tak til Per (Peak) for alt !!! Quote
Timbre™ Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Hej Der bliver også mulighed for at se og lytte på ASR EMITTER II EXCLUSIVE, en meget velspillende intergreret forstærker fra Tyskland. Hur stod sig Emittern mitt bland all denna stenhårda konkurrens... Quote
K-man Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Ser tjusigt ut! Var det någon från Euphonia där...? Som måske kan ge ett utlåtande? Vore kul att höra...då jag ej själv hade möjlighet att närvara på denna högtid... \\K-man Quote
Matrixen Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 En Gryphon Mikado ser ut att stå längst upp. Quote
Chr. R. Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 En Gryphon Mikado ser ut att stå längst upp. ... og en Gryphon til nederst i racket. En Diablo? Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Ja det er rigtigt, Mikado øverst og Diablo nederst Nej der var desværre ingen Euphonia folk udover Peak og jeg selv. Jeg har nogle flere billeder .................... Quote
Chr. R. Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Ja det er rigtigt, Mikado øverst og Diablo nederst Nej der var desværre ingen Euphonia folk udover Peak og jeg selv. Jeg har nogle flere billeder .................... Du må gerne poste lidt flere foto's Har jo hørt fra anden side, at det blev et velbesøgt og godt arrangement. Quote
K-man Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Ja tack...du må gerne poste fler billeder! \\K-man Quote
calle_jr Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Ja, lidt flere foto's! http://i284.photobucket.com/albums/ll11/ki.../DSCN4374-1.jpg Träullsplattor i snedtaket. Tänkvärt... Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Det var dejligt at se det store fremmøde - det giver lyst til at arrangere noget igen! Bergmann Sindre var signalkilde sammen med Gryphon Mikado Der lyttes intensivt. Hyggesnak i kontoret med Ulrik fra Argento Audio Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Gryphon Diablo og Per Ikke stort - men det kan spille MUSIK Nærbillede af forstærkeren 2 x 13w Quote
Timbre™ Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Der lyttes intensivt. http://i284.photobucket.com/albums/ll11/ki...59/DSCN4392.jpg Det ser seriöst ut och lyssningsfokus måste ha varit på topp. Har själv många trevliga lyssningsminnen från detta rum... Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Det ser seriöst ut och lyssningsfokus måste ha varit på topp. Har själv många trevliga lyssningsminnen från detta rum... Du er da altid velkommen til nye lyssningsoplevelser. Quote
Timbre™ Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Du er da altid velkommen til nye lyssningsoplevelser. Tackar kim och ibland slutar det så här vilket betyder högtalare på väg över Kattegatt... :cool: K-man är också på väg hem... Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Den nye Diablo og Typheous i ny finish Spændende og MEGET velspillende integrerede fra ASR og KR Audio Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Hur stod sig Emittern mitt bland all denna stenhårda konkurrens... Emitteren gør rigtigt meget rigtigt godt. Der skal DYRE ting på racket for at få bedre lyd - ingen tvivl om det. Glæder mig til at lyssna på deres Riaa som også skulle være fantastisk. Quote
K-man Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Vad är det för finish/wood på denne Typheous? \\K-man Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Vad är det för finish/wood på denne Typheous? \\K-man I DK kaldes det lys ask ! Beatifull!!!!! Quote
K-man Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 I DK kaldes det lys ask ! Beatifull!!!!! Hmm...trodde att Diablon var i lys ask...och att Typheous i ngt ännu lysare? Quote
Chr. R. Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Hmm...trodde att Diablon var i lys ask...och att Typheous i ngt ännu lysare? Tager jeg meget fejl, hvis det ikke er samme farve som på disse: Det må være El Diablo'en som her er lavet i en "ny" træsort. Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Tager jeg meget fejl, hvis det ikke er samme farve som på disse: Det må være El Diablo'en som her er lavet i en "ny" træsort. Diabloen er lavet i samme træsort men olieret på en anden måde. Quote
kim Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Hmm...trodde att Diablon var i lys ask...och att Typheous i ngt ännu lysare? Du har ret .... forskellen ligger i olieringen. Men smukke det er de begge to Quote
K-man Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Ahaa...ja, oljan kan såklart göra stor skillnad...då är jag med! Tyckte Typhouesen var lite mer grå...men det är måske ljuset som lurar mitt öga lidt. Quote
Chr. R. Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 Diabloen er lavet i samme træsort men olieret på en anden måde. Takker for oplysningen, og varianten ser da rigtig spændende ud. Lidt hen af eg (oak) som jeg har stående Quote
Peak Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Du har ret .... forskellen ligger i olieringen. Men smukke det er de begge to Hej Kim, Du havde en rigtig god Åben Hus arrangement Der var registreret 121 personer på dagen. Nogle var til rør og andre til transistor, men alt i alt en god dag for dit nye firma Du er altid velkommen igen med et arrangement. Quote
Peak Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Du har ret .... forskellen ligger i olieringen. Men smukke det er de begge to Der er er forskellige olier brugt, men begge sæt er lavet i Ask med Valnød striber (der er en stor forskel). Quote
Recommended Posts