datar Posted July 26, 2004 Posted July 26, 2004 Hej!! När jag var i Danmark på semester hittade jag ett fynd enligt mig : (usäkta bildkvaliteten) Jag har aldrig riktigt varit ett hårdrocksfan men jag har alltid gillat Iron Maiden men jag har sökt efter en bra samlingsplatta för jag vill helst bara lyssna på mina favoriter men då måste jag ju köpa många olika plattor på cd. Men jag blev rackarns glad när jag hittade denna samling för 180,- (omvandlat till svensk valuta). Så nu har jag äntligen samlingsalbumet med alla de bästa från Iron Maiden jag eftersökte! Bra spelar det med! :evil: :cool: mvh Johan! Quote
Mattias Posted July 27, 2004 Posted July 27, 2004 Det är härligt när man hittar sina guldkorn. Verkar vara en påkostad samling. Man får gratulera /Mattias Quote
Cyber Posted July 27, 2004 Posted July 27, 2004 Kul att du visar upp införskaffade guldkorn :cool: Quote
K-man Posted July 28, 2004 Posted July 28, 2004 Jag rotade i lite gamla lådor på ett second hand ställe idag....men inget fynd så jag passar på att glädjas med dig i ditt fynd istället! Härligt att se bilderna på skivorna, och jag ser klart vad det är på bilderna, så jag tycker inte du behöver ursäkta bildkvaliten! Det var något speciellt då man fick "bildskivor" i sin hand.....i dag är det nästan något speciellt då man får en CD UTAN bild i sin hand \\K-man Quote
datar Posted July 29, 2004 Author Posted July 29, 2004 Tack Cyber, K-man och Mattias för det ni skriver. Alltid lika skoj med respons. Självfallet ska man fota så mycket det bara får när man nu har nyligen köpt en digitalkamera. Iallafal jag. Motiv på vinyl är inte så vanligt? Jag har dock sett skivor med olika färger på skivorna dvs inte bara svarta. Jag har en helt lila skiva mvh Johan! Quote
Bill50x Posted September 12, 2004 Posted September 12, 2004 Jag tillhör dom som varit med sedan iron Maiden startade.... och det var ju ett tag sedan... Men ärligt, jag har aldrig gillat deras musik, tyckt det har varit för mycket "Standard 1 A" över den.... Men, jag spelade in deras tvåtimmarskonsert från P3 Live, upptagen från deras konsert på Isstadion sommaren 2003. Och den var bra! Riktigt bra till och med. Så jag tänkte att jag hade fel som inte gillade deras musik. Genom en "devoted fan" bytte jag till mig liveinspelningen mot deras senaste cd - och insåg att det var deras liveuppträdande jag gillade, inte deras studioplattor. För där låter dom så stereotypt som jag minns från tidigare.... Slutsats. Dom är ett liveband. / B Quote
Sanoj Posted September 14, 2004 Posted September 14, 2004 Livespelningen från "Rock in Rio" med låten Fear of the dark ger då mig gåshud... // Jonas Quote
Guest Rydberg Posted September 14, 2004 Posted September 14, 2004 Livespelningen från "Rock in Rio" med låten Fear of the dark ger då mig gåshud... // Jonas Håller med!! Ståpäls här med! Quote
Recommended Posts