Tobias Lindell Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Tjusig bild!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 22, 2009 Author Share Posted September 22, 2009 Avslutningsvis en liten inblick i ett typiskt Lindell Audio-kabinett och som alla förstår är det mycket på gång. Hoppas kunna återkomma med fler intryck och bilder i välplanerat ljus... :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 22, 2009 Author Share Posted September 22, 2009 Tjusig bild!! Tack så mycket Tobias och i väntan på Lindell Audios hemsida kommer här en länk till tidigare bildtråd från Bohus Sound Studios. Som alltid vid hifilyssning snurrade tiden iväg denna dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 http://euphonia-audioforum.se/timbre/samli.../lindell162.JPG Spelade ni med stativarna? Vad är det mer för specar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Grymt fina bilder Timbre!! Vi kan väl försöka anordna en Euphoniaträff med alla som är intresserade? Ni tar med musik och ett glatt humör och jag fixar 700kg hifi, färskmalet kaffe, bira, grillmat..... (ska försöka lura till mig en DCS spelare oxå) Helger är att föredra. :cool: Tobias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Vi kan väl försöka anordna en Euphoniaträff med alla som är intresserade? Humöret blir på topp med bra musik och 700kg hifi. Första bästa helg i november om man får önska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juha Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Jag är på!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Brickman Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 Jag har ju gångavstånd så det låter ju som en kanonide Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Ska vi försöka prella Lördagen den 7:e november? Ska kanske starta en ny tråd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 27, 2009 Author Share Posted September 27, 2009 Ska vi försöka prella Lördagen den 7:e november? Ska kanske starta en ny tråd? Ser ut som ett säkert kort då husets höststädarfesthelg är över och på hälsosamt avstånd... Direktbokar och jag föreslår en separat tråd på Nyhetsforum. Söker reda på en lämplig startbild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 "Big Is Beautiful" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted October 4, 2009 Author Share Posted October 4, 2009 "Big Is Beautiful" http://i2.photobucket.com/albums/y32/tobbelito/_MG_4075.jpg Euphonia meetings are beautiful... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Vi har tagit lite fler coola/stiffa high-res bilder på högtalaren för att andvända till broschyr och web. Håll i hatten: Foto: Michael Jönsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Polerad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Jösses nu blir tråden hyfsat "tung". Många meg att ladda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted October 7, 2009 Author Share Posted October 7, 2009 Varje forum borde ha en bildkomprimeringsfunktion... :cool: Läckert och knivskarpt men varför valdes ljus bakgrund... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Klicka för att se full size . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Varje forum borde ha en bildkomprimeringsfunktion... :cool: Läckert och knivskarpt men varför valdes ljus bakgrund... Maxad skärpa Vit bakgrund för att högtalaren skall få hela uppmärksamheten.... Inget som stör m.a.o (sedan kan man ju alltid klippa in bilden i andra miljöer, jag gillar dock inte det) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Lindell Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 http://www.imagebam.com/ Imagebam gör ju annars schysta thumb/previews för att sedan efter klick visa en max 3mb bild..... precis som ovan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
juha Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 herre gud va grannt!! : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Käera Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Allt har ju en baksida men denna var ju ovanligt grann.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peranders Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Tobias, du har inte lust att lyfta på locket på dina förstärkarbyggen? För övrigt har jag lagt in Lindell Audio i min länksamling. Om du vill ha en köttigare text där så säg till bara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest justaudiomagic Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Jag diggar verkligen de små mindre talarna, riktigt snygga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest justaudiomagic Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Behöver du någon att dema hos i södra Sverige så säg till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts