Harryup Posted September 4, 2009 Posted September 4, 2009 Saknar dom diskussiner om ditt och datt som fanns direkt när IRC'n startade. Tycker det var trevlig att få skivtips och lite allmänt skvaller. Nu skall erkännas att jag inte tittar så ofta eftersom det aldrig är någon aktivitet när jag tittar in, om nu det är olyckliga sammanträffande vet jag inte eller om andra också känner igen att aktiviteten kanske gått ner. Om det nu är så att det kanske är så att folk har fått mindre intresse för att vara inne så är det ju inte så mycket att göra något åt, men om det är tidsbrist så kanske man kan sätta upp något litet schema. Typ att för dom som vill så är man inne mån-ons-sön 20-23 då vet man att det finns en chans att fler är inne just då. Eller det kanske inte är så kul att prata längre? mvh/Harryup Quote
Guest justaudiomagic Posted September 4, 2009 Posted September 4, 2009 Ikväll är där en del online på chatten men ingen som pratar? Eller funkar den dåligt hos mig? Quote
K-man Posted September 4, 2009 Posted September 4, 2009 Sommaren har varit lite låg på chattande...men nu är jag inne i stort sett varje kväll. Klart varierande antal chattare.... \\K-man Quote
Jörgen_G Posted September 4, 2009 Posted September 4, 2009 Sommaren har varit lite låg på chattande.../.../ Jupp - sommar är ingen chattid för mig heller. Tittar in emellanåt, men har noterat samma som de övriga. /Jörgen G Quote
P-pan Posted September 4, 2009 Posted September 4, 2009 Tyvärr måste jag nog säga att för egen del har tidsbristen gjort sig gällande. Jag kan erkänna att de otroligt roliga och även lärorika disskusionerna saknas, ibland skrattade jag så tårarna rann Ska försöka ta mig i kragen och logga in så ofta det blir tid över. Quote
K-man Posted September 5, 2009 Posted September 5, 2009 Ja...många skrattfyllda stunder har det blivit där inne....och alla tillför...så var och en är saknad! ...men igårkväll var vi några som chattade för fullt....så det är nog på gång att sätta höstfart igen. \\K-man Quote
Harryup Posted September 5, 2009 Author Posted September 5, 2009 Japp, det var kul att språkas lite igen. Hoppas det blir lite då och då. Själv skall jag också bättra mig och titta oftare om nån är inne. Saknar ifs en liten markering inne i Euphonia om att det finns folk på irc. mvh/Harryup Quote
Engelholm Audio Posted September 5, 2009 Posted September 5, 2009 OJ nej det va länge sedan för mig del! Quote
K-man Posted September 5, 2009 Posted September 5, 2009 Om man tänkt att sitta på IRC:n en kväll...är det lämpligaste att man går in och sedan låter det fönstret, eller eventuella irc-klienten, stå öppen...så dyker det in och ut folk lite när som...och sannolikheten att man finner varandra är klart större. Likaså sitter man ju inte alltid kloss an datorn...utan man fixar och donar lite vid sidan om med...kanske hämtar kaffe osv...så spontana "tystnader" på ngn minut är ju inget konstigt...och plötsligt tar det fart igen. \\K-man Quote
Kent_n Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 Jag har varit inne ett antal ggr, senast i går kväll. Ett antal som är registrerade, men absolut dött..Ingen som skrivet något... Quote
Bebop Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 Jag har varit inne ett antal ggr, senast i går kväll. Ett antal som är registrerade, men absolut dött..Ingen som skrivet något... Samma här. Jag är inne nu också. VeeEight, Harryup, Robroy, Razor-X är uppkopplade men inget liv. Just VeeEight tycks vara uppkopplad 24 timmar per dygn och 365 dagar per år... Quote
K-man Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 Hmm...jag var också inloggad...men heter oftast Kay-man där...iom att k-man redan är upptaget.... ...oh nu är det "full fart" \\K-man Quote
Bebop Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 ...oh nu är det "full fart" Ja, det var ju ackurat som förr. Trevliga diskussioner. Quote
Recommended Posts