Jump to content

Recommended Posts

Posted

Saknar dom diskussiner om ditt och datt som fanns direkt när IRC'n startade. Tycker det var trevlig att få skivtips och lite allmänt skvaller.

Nu skall erkännas att jag inte tittar så ofta eftersom det aldrig är någon aktivitet när jag tittar in, om nu det är olyckliga sammanträffande vet jag inte eller om andra också känner igen att aktiviteten kanske gått ner.

Om det nu är så att det kanske är så att folk har fått mindre intresse för att vara inne så är det ju inte så mycket att göra något åt, men om det är tidsbrist så kanske man kan sätta upp något litet schema. Typ att för dom som vill så är man inne mån-ons-sön 20-23 då vet man att det finns en chans att fler är inne just då.

Eller det kanske inte är så kul att prata längre?

mvh/Harryup

Guest justaudiomagic
Posted

Ikväll är där en del online på chatten men ingen som pratar? Eller funkar den dåligt hos mig? :black:

Posted
Sommaren har varit lite låg på chattande.../.../

Jupp - sommar är ingen chattid för mig heller. Tittar in emellanåt, men har noterat samma som de övriga.

/Jörgen G

Posted

Tyvärr måste jag nog säga att för egen del har tidsbristen gjort sig gällande.

Jag kan erkänna att de otroligt roliga och även lärorika disskusionerna saknas, ibland skrattade jag så tårarna rann :)

Ska försöka ta mig i kragen och logga in så ofta det blir tid över.

Posted

Ja...många skrattfyllda stunder har det blivit där inne....och alla tillför...så var och en är saknad!

...men igårkväll var vi några som chattade för fullt....så det är nog på gång att sätta höstfart igen. :)

\\K-man

Posted

Japp, det var kul att språkas lite igen. Hoppas det blir lite då och då. Själv skall jag också bättra mig och titta oftare om nån är inne. Saknar ifs en liten markering inne i Euphonia om att det finns folk på irc.

mvh/Harryup

Posted

Om man tänkt att sitta på IRC:n en kväll...är det lämpligaste att man går in och sedan låter det fönstret, eller eventuella irc-klienten, stå öppen...så dyker det in och ut folk lite när som...och sannolikheten att man finner varandra är klart större.

Likaså sitter man ju inte alltid kloss an datorn...utan man fixar och donar lite vid sidan om med...kanske hämtar kaffe osv...så spontana "tystnader" på ngn minut är ju inget konstigt...och plötsligt tar det fart igen.

\\K-man

Posted
Jag har varit inne ett antal ggr, senast i går kväll. Ett antal som är registrerade, men absolut dött..Ingen som skrivet något...

Samma här. Jag är inne nu också. VeeEight, Harryup, Robroy, Razor-X är uppkopplade men inget liv. Just VeeEight tycks vara uppkopplad 24 timmar per dygn och 365 dagar per år...