calle_jr Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Ta vara på era äpplen ... Jag har en gång mött en älg på riktigt nära håll i skogen, och jag erkänner att jag stelnade av skräck. Det är stora djur - jag skulle inte vilja möta en som dessutom var berusad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Du fanger altid de rigtige punkter Timbre, det elsker jeg dig for og ja rønnebærene er også sure i Danmark ! :angry: Vi ses snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 Påverkade papegojor sägs vara väldigt pratglada, skrålande och impulsiva. Ibland dröser de ner från fruktgrenarna men försöker vinglande klättra upp igen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Påverkade papegojor sägs vara väldigt pratglada, skrålande och impulsiva. Ibland dröser de ner från fruktgrenarna men försöker vinglande klättra upp igen... He he, men du kommer vel den 25 Sept. Åben hus hos os ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 He he, men du kommer vel den 25 Sept. Åben hus hos os ? Det står och faller med svensk terminsplanering men jag skall försöka krångla mig iväg... Tackar för inbjudan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Det står och faller med svensk terminsplanering men jag skall försöka krångla mig iväg... Tackar för inbjudan! Tak, jeg forstår, men se nu om du ikke kan komme alligevel Du får ikke problemmer med at finde et sted at sove Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zalve Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Påverkade papegojor sägs vara väldigt pratglada, skrålande och impulsiva. Ibland dröser de ner från fruktgrenarna men försöker vinglande klättra upp igen... Låter som en klassisk midsommarskiva eller nu i tiden med kräftor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/Wing. Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Även jag som värd för denna kväll vill jag passa på att tacka alla för uppslutningen och det glada och trevliga humör ni tog med er. Jag tyckte det var såpass trevligt att jag ska försöka få det till att bli en årlig tradition. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Även jag som värd för denna kväll vill jag passa på att tacka alla för uppslutningen och det glada och trevliga humör ni tog med er. Jag tyckte det var såpass trevligt att jag ska försöka få det till att bli en årlig tradition. Ett trevligt uppslag och vi behöver ju inga rönnbär för att gå igång... Som sagt, tack för helgens afton! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbking Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Hej, Jag vill tacka för en trevlig afton och en mycket väljudande anläggning med enormt fin rums akustik. A/Wing , du kan vara mycket nöjd med anläggning och rum. Ljust , fint , luftigt och dessutom går att integrera i ett vanligt liv med familj , alltså ett vardags rum. E.g. synd att vi inte fick höra på Incognito X för jag tror att det skulle ljuda synnerligen fint även dessa. Du kanske skulle avakta med Empress och ta Timbres råd med dig: Akta dig för upgraderingsdjävulen, som han förr råkade ut för. Men å andra sidan...Man lever ju bara en gång... Ride on ! bb PS. Ville inte familjen vara med och lyssna? DS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Även jag som värd för denna kväll vill jag passa på att tacka alla för uppslutningen och det glada och trevliga humör ni tog med er. Jag tyckte det var såpass trevligt att jag ska försöka få det till att bli en årlig tradition. Så kommer även Per og jeg Grattis med Empress! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bernt Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Även jag vill tacka A/Wing för gästfriheten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Eriksson Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Tack Anders för gästfriheten, lite synd att jag inte hade möjlighet att stanna hela tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/Wing. Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Det var enbart roligt att få anordna det hela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Det jeg godt kan lide ved dette rum, er at det er lavet "rigtigt" men stadig som et familie rigtigt rum og man ikke absolut skal lave en koncert sal, thumbs up Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/Wing. Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Det är det jag har försökt att uppnå att det ska fortfarande se ut som ett vardagsrum, men det är en balansgång att få ut maximalt med ljudet och få ut maximalt respons från frugan.Men jag hade nog inte klarat av det utan hjälp från Classe,han är väldigt duktig på att skapa ett rum som inte ser ut som en studio eller låta som en studio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Det är det jag har försökt att uppnå att det ska fortfarande se ut som ett vardagsrum, men det är en balansgång att få ut maximalt med ljudet och få ut maximalt respons från frugan.Men jag hade nog inte klarat av det utan hjälp från Classe,han är väldigt duktig på att skapa ett rum som inte ser ut som en studio eller låta som en studio. (qoute) Ja i mine øjne lykkedes det jo fint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts