Jump to content

Euphoniaträff i rönnbärens tid.

Timbre™

Recommended Posts

Påverkade papegojor sägs vara väldigt pratglada, skrålande och impulsiva. Ibland dröser de ner från fruktgrenarna men försöker vinglande klättra upp igen... :D

He he, men du kommer vel den 25 Sept. Åben hus hos os ?

Det står och faller med svensk terminsplanering men jag skall försöka krångla mig iväg... ;)

Tackar för inbjudan!

Tak, jeg forstår, men se nu om du ikke kan komme alligevel :)

Du får ikke problemmer med at finde et sted at sove :)

Påverkade papegojor sägs vara väldigt pratglada, skrålande och impulsiva. Ibland dröser de ner från fruktgrenarna men försöker vinglande klättra upp igen... :D

Låter som en klassisk midsommarskiva eller nu i tiden med kräftor :)

Även jag som värd för denna kväll vill jag passa på att tacka alla för uppslutningen och det glada och trevliga

humör ni tog med er. Jag tyckte det var såpass trevligt att jag ska försöka få det till att bli en årlig tradition.

Ett trevligt uppslag och vi behöver ju inga rönnbär för att gå igång... :D

Som sagt, tack för helgens afton!

Hej,

Jag vill tacka för en trevlig afton och en mycket väljudande anläggning med enormt fin rums akustik.

A/Wing , du kan vara mycket nöjd med anläggning och rum. Ljust , fint , luftigt och dessutom går att integrera i ett vanligt liv med familj , alltså ett vardags rum.

E.g. synd att vi inte fick höra på Incognito X för jag tror att det skulle ljuda synnerligen fint även dessa.

Du kanske skulle avakta med Empress och ta Timbres råd med dig:

Akta dig för upgraderingsdjävulen, som han förr råkade ut för.

Men å andra sidan...Man lever ju bara en gång...

Ride on !

bb

PS. Ville inte familjen vara med och lyssna? DS

Även jag som värd för denna kväll vill jag passa på att tacka alla för uppslutningen och det glada och trevliga

humör ni tog med er. Jag tyckte det var såpass trevligt att jag ska försöka få det till att bli en årlig tradition.

Så kommer även Per og jeg :)

Grattis med Empress!

Det är det jag har försökt att uppnå att det ska fortfarande se ut som ett vardagsrum, men det är en balansgång

att få ut maximalt med ljudet och få ut maximalt respons från frugan.Men jag hade nog inte klarat av det utan

hjälp från Classe,han är väldigt duktig på att skapa ett rum som inte ser ut som en studio eller låta som en studio.

Det är det jag har försökt att uppnå att det ska fortfarande se ut som ett vardagsrum, men det är en balansgång

att få ut maximalt med ljudet och få ut maximalt respons från frugan.Men jag hade nog inte klarat av det utan

hjälp från Classe,han är väldigt duktig på att skapa ett rum som inte ser ut som en studio eller låta som en studio.

(qoute)

Ja i mine øjne lykkedes det jo fint :mm: