Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hejsan ! jag såg att tråden va stängd innan jag han försvara mig mot rena rama smutskastningen från Ac sida i mitt tycke .

Väldigt trist att man inte kan erkänna att man gjort fel , utan försöker istället svartmåla mig ?? Jag som bara ville köpa ett par demo ex av Focal 1027s som jag citerar Robert : "du skulle ha köpt dom när du hade chansen för nu är dom sålda" Rena rama lögnen enligt mig , när han i meningen efter säger : " jag förstår inte att folk ska lyssna så mkt på en produkt innan dom köper den"

Detta hade för mig vart ett avslutat kapitel om inte jag läst det i mitt tycke kränkande ordalagen från Ac av en fd Kund "mig" som aldrig kommer att sätta sin fot i den butiken igen !

Ni kan inte själva uppfatta hur det gick till men jag kan och vet , och javisst som jag skrev robert har vart jätte trevlig då jag köpte Högtalarpaketet och en tid efter , men det rann tyvär ut i sanden efter ett tag .

Hade jag ägt Ac skulle jag sagt att jag hade en dålig dag tex eller tabbade mig pga av irritation eller dyl , vilket är mänskligt ..Inte som nu försöka skylla på kunden eller dyl . illa .

Kan berätta att enligt mina P.M så är jag ialf inte ensam ... .. Så det kanske är dax att tänka om ?

ärlig talat - dina snurriga och tramsiga inlägg berättar enbart att du och den så kallade superduke är i samma klass, - klassen för mycket snack och lite verkstad...

Det enda positiva är att det är en liten klass.

:dead:

Mvh

Posted

Lägg ner nu.....Dom låste tråden på HiFi forum där du skrev samma sak. Nu blev den äntligen låst här.

Åk ner till AC, lös problemet med dom det berör.

Nedan: från HiFi forum, tycker det beskriver bra varför man skall sluta med sånt här.

Posted - 2009/08/07 : 10:10:27

--------------------------------------------------------------------------------

Nej, smackman, det här är jag inte med på.

Det känns tråkigt att du hamnat i en sådan aversion emot Robert Grubstad som person och Audio concept som företag att ditt enda syfte är att smutskasta. Oftast kommer man betydligt längre om man söker samförstånd.

Att försöka "ge igen" som anonym via ett forum ger ingenting mer än sur smak i munnen på alla inblandade(mig inkluderat...). Jag vill att HiFiForum skall vara konstruktivt och ge något till alla. Det destruktiva får du ge utlopp för någon annastans.

Du bad om en länk till reglerna, här är den: http://www.hififorum.nu/Regler/regler.htm

Vi har inte låst en tråd på drygt 1,5 år. Det var synd att vi bröt den sviten men man måste kanske stöta mot "kanten" då och då...

Äh, nu vi vidare med vår gamla vanliga trevliga fikastämning.

Posted

Superduke.

Den första informationen gick fram och det finns inget nytt under solen.

Om du har ny information som du vill framföra i ämnet så kan du skicka PM till någon admin.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...