kim Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Hej alle på Euphonia. Efter mange år med hifi som hobby, har jeg bestemt mig for at starte mit eget audio firma. Det er ikke endnu en internet butik, men en seriøs medspiller i High End segmentet, baseret på seriøs rådgivning og demoer i gode omgivelser. Jeg vil udelukkende forhandle nogle få, seriøse produkter som jeg kan stå inde for. Jeg er stolt af, at være blevet udnævnt til eneforhandler i Danmark af Peak Consult højttalere og Argento Audio kabler. I løbet af kort tid kan jeg offentliggøre navnene på endnu et par High End produkter, som skal indgå i sortimemtet. For at markere åbningen holder jeg, i samarbejde med mine leverandører, et åbenthus arrangement i Middelfart i september. (tid og sted følger). Quote
plundin™ Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 til lykke Kim! Det er godt med nye udfordringer! /ptr Quote
iroise Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Gratulerar till satsningen Kim, modigt i dessa tider! Quote
A/Wing. Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Det här var roligt att höra Kim , modigt i dessa tider, jag hoppas verkligen att det går bra för dig. LYCKA TILL !!!!!!!!! Quote
P-pan Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Gratulerar till satsningen Kim, modigt i dessa tider! The bottom is nådd ... eller ska vi säga att "foten" har varit i kläm länge nog nu. Så det är klart att det kommer gå bra Ett stort varmt - lycka till från mig. //Pan Quote
Absolute Audio Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Stort och modigt steg!! Men med Peak som första produkt kan det väl inte bli bättre! Stort lycka till!! Quote
kim Posted August 2, 2009 Author Posted August 2, 2009 Tack til alle Med så gode produkter så skal det nok gå! Det er i nedgangstider man skal forcere Quote
brian Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Held og lykke Det er nogle dejlige produkter. Mon ikke at jeg komme forbi en dag..... Brian Quote
Chr. R. Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Også et tillykke herfra, og jeg nåede vist tilmed at komme med den første ordre. Men også et tak til Brian, som inden da har lavet et godt arbejde. Supert at vi fremover kan købe bl.a. Peak Consult herhjemme Quote
Timbre™ Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Det er ikke endnu en internet butik, men en seriøs medspiller i High End segmentet, baseret på seriøs rådgivning og demoer i gode omgivelser. Jeg vil udelukkende forhandle nogle få, seriøse produkter som jeg kan stå inde for. Snickrar ni till en hemsida blir det perfekt med direktlänk i signaturen. Lycka till! Quote
kim Posted August 3, 2009 Author Posted August 3, 2009 Hjemmesiden skulle virke i dag eller i morgen - håber jeg Quote
Kenneth_P Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Stort tilykke herfra. Vi kan aldrig få for mange hifi-butikker, og da slet ikke når der er tale om så fede produkter! Håber det må gå dig godt - held og lykke! Quote
Peak Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Hej Kim, tillykke med forhandler embedet ønskes du af alle her på Peak Consult. Peak Consult vil samtidig gerne sige tak til Sound & Magic og Brian for et godt samarbejde gennem de seneste år Så må der jo ligge en god reception i vente Quote
kim Posted August 4, 2009 Author Posted August 4, 2009 Hejsa Tack for alle venlige hilsner her på siden og tilsendte PM´er. Min hjemmeside skulle nu være brugbar ......... ikke færdig - men brugbar Quote
Engelholm Audio Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Kul för alla kunder! Passar på att skicka med ett grattis och välkommen in i en spännande branch! Quote
calle_jr Posted August 5, 2009 Posted August 5, 2009 Lycka till, Kim! Kommer du ha demo på Skodborghusvej 5? Min hjemmeside skulle nu være brugbar ......... ikke færdig - men brugbar Det ser bra ut! Med länk ill Euphonia och allt Quote
kim Posted August 5, 2009 Author Posted August 5, 2009 Lycka till, Kim! Kommer du ha demo på Skodborghusvej 5? Det ser bra ut! Med länk ill Euphonia och allt Tack Calle Ja der bliver demo på Skodborghusvej i Vejen og hos Peak i Middelfart Quote
Guest om.s Posted August 6, 2009 Posted August 6, 2009 Hell og lykke! en tøff utfordring i disse dager, men riktig friskt og positivt å satse, lykke til!! ... mvh Quote
Kent_n Posted August 8, 2009 Posted August 8, 2009 Grattis....Kul att du tog steget.. Hemsidan blev bra... Quote
HES Posted August 9, 2009 Posted August 9, 2009 Tillykke med springet Kim, måske et fremtidigt samarbejde om forhandling?? Quote
kim Posted August 10, 2009 Author Posted August 10, 2009 Så er de sidste detaljer om endnu et high end produkt faldet på plads. Jeg har overtaget forhandlingen af de lækre danske Bergmann pladespillere i Danmark. Vi kan fra idag demonstrere "Sindre" som er en pladespiller med luftlejring og luftbåren tangential tonearm. Flere informationer på hjemmesiden. Quote
Recommended Posts