Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej alle på Euphonia.

Efter mange år med hifi som hobby, har jeg bestemt mig for at starte mit eget audio firma.

Det er ikke endnu en internet butik, men en seriøs medspiller i High End segmentet, baseret på seriøs rådgivning og demoer i gode omgivelser. Jeg vil udelukkende forhandle nogle få, seriøse produkter som jeg kan stå inde for.

Jeg er stolt af, at være blevet udnævnt til eneforhandler i Danmark af Peak Consult højttalere og Argento Audio kabler. I løbet af kort tid kan jeg offentliggøre navnene på endnu et par High End produkter, som skal indgå i sortimemtet.

For at markere åbningen holder jeg, i samarbejde med mine leverandører, et åbenthus arrangement i Middelfart i september. (tid og sted følger).

Posted
Gratulerar till satsningen Kim, modigt i dessa tider!

The bottom is nådd ... eller ska vi säga att "foten" har varit i kläm länge nog nu.

Så det är klart att det kommer gå bra :)

Ett stort varmt - lycka till från mig.

//Pan

Posted

Tack til alle

Med så gode produkter så skal det nok gå!

Det er i nedgangstider man skal forcere :D

Posted

Også et tillykke herfra, og jeg nåede vist tilmed at komme med den første ordre. Men også et tak til Brian, som inden da har lavet et godt arbejde.

Supert at vi fremover kan købe bl.a. Peak Consult herhjemme :D

Posted
Det er ikke endnu en internet butik, men en seriøs medspiller i High End segmentet, baseret på seriøs rådgivning og demoer i gode omgivelser. Jeg vil udelukkende forhandle nogle få, seriøse produkter som jeg kan stå inde for.

Snickrar ni till en hemsida blir det perfekt med direktlänk i signaturen.

Lycka till!

Posted

Stort tilykke herfra. Vi kan aldrig få for mange hifi-butikker, og da slet ikke når der er tale om så fede produkter! :D

Håber det må gå dig godt - held og lykke! :)

Posted

Hej Kim,

tillykke med forhandler embedet ønskes du af alle her på Peak Consult.

Peak Consult vil samtidig gerne sige tak til Sound & Magic og Brian for et godt samarbejde gennem de seneste år :)

Så må der jo ligge en god reception i vente :mm::D

Posted

Hejsa

Tack for alle venlige hilsner her på siden og tilsendte PM´er. :app:

Min hjemmeside skulle nu være brugbar ......... ikke færdig - men brugbar :blush

Posted

Lycka till, Kim!

Kommer du ha demo på Skodborghusvej 5?

Min hjemmeside skulle nu være brugbar ......... ikke færdig - men brugbar :blush

Det ser bra ut!

Med länk ill Euphonia och allt :)

Posted
Lycka till, Kim!

Kommer du ha demo på Skodborghusvej 5?

Det ser bra ut!

Med länk ill Euphonia och allt :)

Tack Calle

Ja der bliver demo på Skodborghusvej i Vejen og hos Peak i Middelfart

Posted

Hell og lykke! en tøff utfordring i disse dager, men riktig friskt og positivt å satse, lykke til!! :D ...

mvh

Posted

Så er de sidste detaljer om endnu et high end produkt faldet på plads.

Jeg har overtaget forhandlingen af de lækre danske Bergmann pladespillere i Danmark.

Vi kan fra idag demonstrere "Sindre" som er en pladespiller med luftlejring og luftbåren tangential tonearm.

Flere informationer på hjemmesiden.