calle_jr Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 ** S Å L T ** Vinylanpassat, hemmabyggt hifi-rack säljes till förmån för nya projekt Rackstomme i svetsade och sandfyllda stålrörsprofiler som lackerats med mörkgrå Hammarlack. Hyllplan i 40mm lackerade limfogsträ som vilar på fo.Q SH-22. Översta hyllplanet är 50mm plywood. Se konstruktion och mått nedan. Enkelt att tweaka enligt egna preferenser. Racket kan också vändas upp-och-ner om den hyllplaceringen skulle passa bättre. Pris komplett inkl Finite Elemente Cerapuc, fo.Q SH-22 och Juniorpuckar: 3.600:- Rack exkl Finite Elemente Cerapuc: 2.000:- Skickas ej, av naturliga skäl. (I denna bild visad med FE Cerabase, ingår ej) Byggskisser; Frågor via PM eller per tfn 0705-494349 Quote
Bebop Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 En svart Solid Tech ser ut att vilja ha platsen ... Quote
calle_jr Posted July 28, 2009 Author Posted July 28, 2009 En svart Solid Tech ser ut att vilja ha platsen ... Oh, nej. Detta rack fungerar prestandamässigt bättre hos mig. Jag har haft ett svart SolidTech tidigare. EDIT: Såg nu att ett äldre svart Solid Tech skymtar i bild. Det användes till dvd och en liten lcd-TV Quote
Timbre™ Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Väldigt off topic men det var häftigt med en röd ZEROSTAT mot laddad vinyl... :cool: I min värld har de alltid varit vita. http://www.euphonia-audioforum.se/calle_jr...ix/DSC_0557.JPG Quote
calle_jr Posted July 29, 2009 Author Posted July 29, 2009 Väldigt off topic men det var häftigt med en röd ZEROSTAT mot laddad vinyl... :cool: I min värld har de alltid varit vita. Jag tror att mina söner använt denna pistol mer än vad jag har gjort Men den fungerar faktiskt bra när man kommer ihåg att använda den vid lämplig väderlek. Quote
Recommended Posts