Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lördagen den 22aug. hade jag hoppats det ska finnas ett intresse att ha ett litet Euponia-träff hemma hos mig.

Jag tycker det skulle vara trevligt och träffa medlemmar med samma intresse som jag och lyssna på musik och prata lite

Jag kan tänka mig att det skulle få plats runt 15 pers. Jag bjuder på lite små-tugg+någon öl eller vin vill ni har mer får ni ta med eget.

Jag hade tänkt mig att vi startar kl. 17.00 Svar senast 17 aug. Välkomna.

DSC00530.jpg

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Bor sa langt soderut man kan komma, Trelleborg! Dessutom ar jag fn i Makedonien. Annars ser ditt system ut att vara nagot vart att komma och lyssna pa hade dessutom varit kul att traffa euphoniare! Verkar det inte lite tunnsatt med Euophoniare fran Skane!?

Posted
Lördagen den 22aug. hade jag hoppats det ska finnas ett intresse att ha ett litet Euponia-träff hemma hos mig.

Jag tycker det skulle vara trevligt och träffa medlemmar med samma intresse som jag och lyssna på musik och prata lite

Jag kan tänka mig att det skulle få plats runt 15 pers. Jag bjuder på lite små-tugg+någon öl eller vin vill ni har mer får ni ta med eget.

Jag hade tänkt mig att vi startar kl. 17.00 Svar senast 17 aug. Välkomna.

DSC00453.jpg

Jeg håber at kan deltage, det ser rigtig godt ud :o:o

Posted
Bor sa langt soderut man kan komma, Trelleborg! Dessutom ar jag fn i Makedonien. Annars ser ditt system ut att vara nagot vart att komma och lyssna pa hade dessutom varit kul att traffa euphoniare! Verkar det inte lite tunnsatt med Euophoniare fran Skane!?

Blir det här lyckat så kanske det går mer tåg i framtiden.

Posted
Det skulle vara trevligt Per om du kunde komma,det är alltid skoj när man kan bygga broar över sundet

med hjälp av musik.

Vi vil se, håber at vi kan komme op :)

Posted
Det skulle vara trevligt Per om du kunde komma,det är alltid skoj när man kan bygga broar över sundet

med hjälp av musik.

Sorry A/Wing

Jeg skal til en Kammerats runde fødselsdag den dag, så desværre

Det betyder lidt mere :D

Men det hved jeg, at du forstår :)

Dagen for dig skal nok blive god....... :D

Posted

med hjälp av musik.

Det där var fint uttryckt... :cool:

Posted
Det där var fint uttryckt... :cool:

Ja super godt, det er altid härligt at träffa audio kompisser fra den "andra" side af sundet :)

Posted
Ja super godt, det er altid härligt at träffa audio kompisser fra den "andra" side af sundet :)

Hej Kim kommer du över sundet?

Det skulle va roligt att prata om dina erfarenheter på dina nya högtalare och kablar?

Posted
Hej Kim kommer du över sundet?

Det skulle va roligt att prata om dina erfarenheter på dina nya högtalare och kablar?

Hejsa

Nej ikke denne gang ..... det er mig som er "kompissen" med fest osv. :D

Posted

Dette skulle jeg gjerne vært med på, men dessverre jobber man den helgen, ønsker dere forøvrig en fortsatt god sommer der sør med hilsen fra de Norske Vestlandske fjell og fjorder....

Nu skal man på sjøen og teste fiske lykken :app: ...

mvh

Posted
Lördagen den 22aug. hade jag hoppats det ska finnas ett intresse att ha ett litet Euponia-träff hemma hos mig...

Vad heter månne högtalarna på bilden..? Elementen verkar vara lite uppåtriktade, beror det möjligen på att konstruktörens försök att få högtalarna att spela med rummet..?

Posted
Vad heter månne högtalarna på bilden..? Elementen verkar vara lite uppåtriktade, beror det möjligen på att konstruktörens försök att få högtalarna att spela med rummet..?

Högtalarna kommer från Peak konsult och modellen heter Incognito X.

Konstruktions-mässigt vet jag inte hur Per på Peak Consult tänker men ser han frågan så svarar han säkert.

Guest Bernt
Posted

Jag kommer gärna om det finns plats fortfarande.

Posted
Vi har 400W per kanal till ett par högtalare på 92 dB och överdimensioneringen måste upp till bevis... :cool: :)

Var snälla mot grannarna också ;)