Bebop Posted July 22, 2009 Posted July 22, 2009 ... den ena ledde till det andra - skulle presenteras i omvänd ordning. Tycker återgivningen led av lite distorsion och rumble från spelaren ... Det var ju väl att skivorna blev platta till slut Quote
conan Posted August 8, 2009 Author Posted August 8, 2009 ... eller en old-school grammofon med modern teknik: Vestax CM-02 Quote
Guest patrikcaesar Posted August 10, 2009 Posted August 10, 2009 ... eller en old-school grammofon med modern teknik: Vestax CM-02 Otroligt trevliga prylar, roligt att du hittar sådant. Vestaxsetet ser ju kul ut. Patrik Quote
conan Posted August 16, 2009 Author Posted August 16, 2009 ... eller ett mirakel, det är dramatiskt nytt, exklusivt för RCA Victor, möjliggjort av åratal av forskning, uppfinningar och innovation ... här är man inte blygsam minsann - Living Stereo. Den här tråden börjar driva iväg från det bärbara ... men de här stereomöblerna är ju riktigt coola! Sedan är det ju inte fel med en pedagogisk utläggning om stereo-LP:n. Quote
conan Posted August 19, 2009 Author Posted August 19, 2009 ... eller den här: Fler coola spelare och annat finns här. Quote
conan Posted August 19, 2009 Author Posted August 19, 2009 Kan en TV se coolare ut än den här: Det bara går inte! Quote
GuitarCrazyo Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 grammatiken här får mig nästan att misstänka att OPn inte kan svenska utan bara skrev allt på engelska och översatte med google Min favoritsak, även om jag inte har spelet eller tänker skaffa det, är HQ, dels ger det mycekt bättre känsla, dels ger det bra avlastning för mig som inte är så high på den taktiska delen. Vad jag inte gillar med det är att när ajg väl givit ett objective till ett HQ kan jag inte he order till några trupper eller HQn som lyder under det HQt. Väldigt enerverande, de borde göra det mer som handelssystemet i Victoria, där man kan låta AI sköta allt, men om man ser en detalj man inte gillar, så kan man ta över kontrollen över den utan att ta bort AI-kontrollen över något annat. Quote
Bebop Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 grammatiken här får mig nästan att misstänka att OPn inte kan svenska utan bara skrev allt på engelska och översatte med google Min favoritsak, även om jag inte har spelet eller tänker skaffa det, är HQ, dels ger det mycekt bättre känsla, dels ger det bra avlastning för mig som inte är så high på den taktiska delen. Vad jag inte gillar med det är att när ajg väl givit ett objective till ett HQ kan jag inte he order till några trupper eller HQn som lyder under det HQt. Väldigt enerverande, de borde göra det mer som handelssystemet i Victoria, där man kan låta AI sköta allt, men om man ser en detalj man inte gillar, så kan man ta över kontrollen över den utan att ta bort AI-kontrollen över något annat. Quote
Käera Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 ... eller den här: http://johansoldradios.se/files/images/job..._with_cover.jpg Fler coola spelare och annat finns här. Man blir när man tittar på dom gamla fina apparaterna Quote
conan Posted November 7, 2009 Author Posted November 7, 2009 ... ruggad USB-drive. Klarar i stort sett all EMI såsom EM-pulser från kärnvapen osv ... Kanske vore nåt för den inbitne audiostörningsbekämparen. Quote
conan Posted November 25, 2009 Author Posted November 25, 2009 ... Mister Disc från 80-talet. Audio Technica gav ut två ganska lika versioner AT-727 och AT-770. Quote
Recommended Posts