Jump to content

Recommended Posts

Posted

... den ena ledde till det andra - skulle presenteras i omvänd ordning. Tycker återgivningen led av lite distorsion och rumble från spelaren ... :) Det var ju väl att skivorna blev platta till slut :D

• 3 weeks later...
Guest patrikcaesar
Posted
... eller en old-school grammofon med modern teknik:

Vestax CM-02

Otroligt trevliga prylar, roligt att du hittar sådant.

Vestaxsetet ser ju kul ut. :)

Patrik

Posted

... eller ett mirakel, det är dramatiskt nytt, exklusivt för RCA Victor, möjliggjort av åratal av forskning, uppfinningar och innovation ... här är man inte blygsam minsann - Living Stereo.

Den här tråden börjar driva iväg från det bärbara ... men de här stereomöblerna är ju riktigt coola! Sedan är det ju inte fel med en pedagogisk utläggning om stereo-LP:n.

• 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

grammatiken här får mig nästan att misstänka att OPn inte kan svenska utan bara skrev allt på engelska och översatte med google

Min favoritsak, även om jag inte har spelet eller tänker skaffa det, är HQ, dels ger det mycekt bättre känsla, dels ger det bra avlastning för mig som inte är så high på den taktiska delen. Vad jag inte gillar med det är att när ajg väl givit ett objective till ett HQ kan jag inte he order till några trupper eller HQn som lyder under det HQt. Väldigt enerverande, de borde göra det mer som handelssystemet i Victoria, där man kan låta AI sköta allt, men om man ser en detalj man inte gillar, så kan man ta över kontrollen över den utan att ta bort AI-kontrollen över något annat.

Posted
grammatiken här får mig nästan att misstänka att OPn inte kan svenska utan bara skrev allt på engelska och översatte med google

Min favoritsak, även om jag inte har spelet eller tänker skaffa det, är HQ, dels ger det mycekt bättre känsla, dels ger det bra avlastning för mig som inte är så high på den taktiska delen. Vad jag inte gillar med det är att när ajg väl givit ett objective till ett HQ kan jag inte he order till några trupper eller HQn som lyder under det HQt. Väldigt enerverande, de borde göra det mer som handelssystemet i Victoria, där man kan låta AI sköta allt, men om man ser en detalj man inte gillar, så kan man ta över kontrollen över den utan att ta bort AI-kontrollen över något annat.

:?::?::?:

Posted

... ruggad USB-drive. Klarar i stort sett all EMI såsom EM-pulser från kärnvapen osv ...

a_idquarter.jpg

Kanske vore nåt för den inbitne audiostörningsbekämparen.

• 3 weeks later...