caroli musik&bio Posted July 11, 2009 Posted July 11, 2009 Vi gör en utförsäljning eftersom butiken upphör. Kom och lägg bud på YBA CD passion 1000 med separat nätdel kostar idag över 70 000:- Kom och lägg bud på YBA förstärkare passion 300 med separat nätdel kostar idag över 60 000:- Kom och lägg bud på Mårten DUKE i pianolack med stativ kostar idag över 55 000:- Kom och lägg bud på Mårten MILES 3 i svart pianolack kostar idag över 87 000:- Quote
caroli musik&bio Posted July 11, 2009 Author Posted July 11, 2009 Tråkigt att höra att ni lägger ner. Tack Fredrik. Vi har tur att vi har sådana vänner som Patrik Caesar från Vivid Audio och Majec från REAL Cable som är snälla nog att ställa upp för oss och hjälper oss med utförsäljningen. De är mycket kunniga och vi är mycket tacksamma för deras hjälp. De har nog inte tid att besvara mail eller tid att snacka i telefonen länge med någon pga av alla som kommit ner och fyndat. Det har tydligen varit fullt i butiken hela tiden både i går fredag & idag lördag. De kommer att vara på plats nästa fredag den 17 igen kl 12.00-18.00 De har sagt att de inte kommer att lägga undan någon produkt eller skicka, utan det är först till kvarn som gäller. Vi tar både kort och cash. Patrik har lämnat ut sitt telefonnummer om någon vill komma och köpa en produkt innan fredag, men ni måste respektera att han inte vill att ni ringer honom innan 12.00 på dagarna eftersom han jobbar då. 070-309 22 12 har han. MVH Caroli Musik & Bio Quote
Tompa Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 Mycket tråkigt att det skulle sluta så här, jag beklagar verkligen........................... //-- Tompa -- Quote
Guest justaudiomagic Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 Hade inte ni precis öppnat? Eller jag blandar ihop er med ngn annan? Quote
Timbre™ Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 Hade inte ni precis öppnat? Eller jag blandar ihop er med ngn annan? Det finns en fin bildtråd om butiksöppnandet i eliots regi. Tråkigt för hifihobbyn, tråkigt för Malmö och vi kan bara hoppas att butiksnedläggningen går så smärtfritt som möjligt. Quote
Guest justaudiomagic Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 Då hade jag inte fel. Vad är anledningen till att ni redan stänger?? Det finns en fin bildtråd om butiksöppnandet i eliots regi. Tråkigt för hifihobbyn, tråkigt för Malmö och vi kan bara hoppas att butiksnedläggningen går så smärtfritt som möjligt. Quote
Kent_n Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Tråkigt att ni stänger butiken, man det finns säkert en bra anledning som föregriper detta ! Önskar er lycka till framöver och en trevlig sommar MVH Kent_n Quote
caroli musik&bio Posted July 14, 2009 Author Posted July 14, 2009 Vi gör en utförsäljning eftersom butiken upphör. Kom och lägg bud på YBA CD passion 1000 med separat nätdel kostar idag över 70 000:- Kom och lägg bud på YBA förstärkare passion 300 med separat nätdel kostar idag över 60 000:- Kom och lägg bud på Mårten DUKE i pianolack med stativ kostar idag över 55 000:- dessa har blivit sålda!!!!!! Kom och lägg bud på Mårten MILES 3 i svart pianolack kostar idag över 87 000:- Quote
Guest patrikcaesar Posted July 14, 2009 Posted July 14, 2009 Att öppna butik och satsa så mycket pengar såsom killarna på Caroli Musik & Bio har gjort är starkt. De har ställt ut på mässor runt om i landet och Mats & jag jobbade hårt med att starta en 2-kanalsmässa i Malmö vilket vi genomförde. Tyvärr har satsningen inte kunnat komma i sämre läge med ekonomisk kris osv. Men de har i alla fall gjort ett seriöst försök med en riktig butik & mässor. Nu hjälper jag dem i utförsäljninen på Fredagar & Lördagar från 12.00. Det finns otroliga fynd. Välkomna in Patrik Quote
caroli musik&bio Posted July 17, 2009 Author Posted July 17, 2009 Kom och lägg bud på Silverline Sonata 3 kostar idag över 60 000:- Kom och lägg bud på YBA CD passion 1000 med separat nätdel kostar idag över 70 000:- Kom och lägg bud på YBA förstärkare passion 300 med separat nätdel kostar idag över 60 000:- Kom och lägg bud på Mårten DUKE i pianolack med stativ kostar idag över 55 000:- dessa har blivit sålda!!!!!! Kom och lägg bud på Mårten MILES 3 i svart pianolack kostar idag över 87 000:- Quote
Guest patrikcaesar Posted July 23, 2009 Posted July 23, 2009 Hade inte ni precis öppnat? Eller jag blandar ihop er med ngn annan? Då hade jag inte fel. Vad är anledningen till att ni redan stänger?? Precis öppnat är väl att överdriva rätt rejält, när det knappast kan ha undgått någon Skånings öga att butiken invigdes för mer än ett år sen. Många beklagar att Caroli måste lägga ner, medans du ställer uppenbara frågor som varför de lägger ner och trycker på att de lagt ner snabbt. Om det inte beror på oerhörd klumpighet eller enfald, så skulle man kunna tolka det som om du vill hälla salt i såren. Varför tror du att de lägger ner? Detta var en riktigt stor satsning, med en kanonsnygg butik, med mycket pengar och arbete bakom. Invigningen för över ett år sedan var lyckad, över 60 flaskor riktigt bra vin gick åt och alla hade roligt. Satt ihop ett collage med bilder från Caroli av Micke (Audionet) och Eliot eftersom jag idag är fri. Tycker det är trist att tidpunkten för butiken var den sämsta, kunde väl knappast bli sämre, med den ekonomiska kris vi går igenom. Malmö och södra Sverige har förlorat en butik där man blev vänligt bemött, med gott kaffe och bra produkter. Men en STOR eloge för satsningen grabbar! Vännen Patrik Quote
Guest justaudiomagic Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 ...medans du ställer uppenbara frågor som varför de lägger ner och trycker på att de lagt ner snabbt. Om det inte beror på oerhörd klumpighet eller enfald, så skulle man kunna tolka det som om du vill hälla salt i såren. Varför tror du att de lägger ner? Slappna av, det var bara en undran - Vad du blev offensiv Quote
Guest patrikcaesar Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 Slappna av, det var bara en undran - Vad du blev offensiv Man sparkar inte på folk som ligger. Basta! Quote
Guest justaudiomagic Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Man sparkar inte på folk som ligger. Basta! Sparkar?? Nu får du väl ta o ge dig. Liiiite konstig reaktion.... Quote
Recommended Posts