Engelholm Audio Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 I måndags natt blev jag och Paula äntligen föräldrar; det blev en liten dotter som ser ut att heta Tilda! Vi mår alla bra och njuter av en väldigt annorlunda midsommar! Quote
sladd Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Stort grattis!!! Life -as you know it.... och du kan resten själv Sov i skift, då överlever ni första månaderna mvh Quote
Bebop Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Grattis Pär! Hifi i all ära .... Inte så dumt med ett akustikbehandlat rum, kommer säkert till nytta nu. Quote
kim Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Stor grattis fra Danmark. Intet er større end at få barn. Nu får du brug for dit akustikregulerede rum, er det også lyddæmpet så den lille kan sove? Quote
iroise Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Sällar mig med glädje till tidigare gratulanter, tänk kärlek, det finaste som finns och det är gratis........ Quote
Richard Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Stort Grattis Things will never be the same. //Richard Quote
Guest Audio Concept Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Grattis Pär/Paula, kul. Kan tillägga att 15 juni är en utmärkt dag att födas på... :-) Mvh, Audio Concept Quote
Engelholm Audio Posted June 19, 2009 Author Posted June 19, 2009 Stort grattis!!! Life -as you know it.... och du kan resten själv Sov i skift, då överlever ni första månaderna mvh Grattis Pär! Hifi i all ära .... Inte så dumt med ett akustikbehandlat rum, kommer säkert till nytta nu. Stor grattis fra Danmark. Intet er større end at få barn. Nu får du brug for dit akustikregulerede rum, er det også lyddæmpet så den lille kan sove? Sällar mig med glädje till tidigare gratulanter, tänk kärlek, det finaste som finns och det är gratis........ Grattis Pär! /ptr Stort Grattis Things will never be the same. //Richard Grattis Pär/Paula, kul. Kan tillägga att 15 juni är en utmärkt dag att födas på... :-) Mvh, Audio Concept TACK! Quote
Tompa Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 Grattis till den med stor sannolikhet största och lyckligaste händelsen i livet !! //-- Tompa -- Quote
K-man Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 Ja, verkligen stort grattis till den nya familjen! Det är STORT! \\K-man Quote
Guest om.s Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 Grattis så mye!, nyt tiden med den lille og den nye hverdagen, den går fort ..... mvh Quote
P-pan Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 Det här var verkligen en glädjande nyhet. Varma gratulationer från Märsta Quote
Engelholm Audio Posted June 20, 2009 Author Posted June 20, 2009 Jättegrattis till er, roligt. Stort Grattis Pär! Stort Stort grattis!!! Gratulerar!! :) Grattis till den med stor sannolikhet största och lyckligaste händelsen i livet !! //-- Tompa -- Ja, verkligen stort grattis till den nya familjen! Det är STORT! \\K-man Grattis så mye!, nyt tiden med den lille og den nye hverdagen, den går fort ..... mvh Det här var verkligen en glädjande nyhet. Varma gratulationer från Märsta Återigen - det värmer en nybliven far! Quote
Timbre™ Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Det måste vara den bästa av starter att få växa upp till musik här i livet. Vocal Jazz & Soul Ballads... :cool: Grattis! Quote
Engelholm Audio Posted June 22, 2009 Author Posted June 22, 2009 En glädjande nyhet. Stort grattis, Pär! Det måste vara den bästa av starter att få växa upp till musik här i livet. Vocal Jazz & Soul Ballads... :cool: Grattis! Tack Timbre och Calle! Quote
calm Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Kul och grattis! Att livet kan delas upp i två halvlekar kan man bara konstatera. Första halvlek där man tror att man vet hur det kommer att bli, när man får barn Den andra när undret har hänt och man inser att detta är större än man kan föreställa sig. Rätt uppfostran och du har en ny audiofil som man kan ha mycket utbyte och glädje av hela livet. Än en gång grattis! Calm Quote
Engelholm Audio Posted June 22, 2009 Author Posted June 22, 2009 Kul och grattis! Att livet kan delas upp i två halvlekar kan man bara konstatera. Första halvlek där man tror att man vet hur det kommer att bli, när man får barn Den andra när undret har hänt och man inser att detta är större än man kan föreställa sig. Rätt uppfostran och du har en ny audiofil som man kan ha mycket utbyte och glädje av hela livet. Än en gång grattis! Calm Tack Calm! Frågan är om du inte har rätt, med den lilla justeringen att det är perioder! Tredje period måste då bli när man får barn barn! Quote
calm Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Tack Calm! Frågan är om du inte har rätt, med den lilla justeringen att det är perioder! Tredje period måste då bli när man får barn barn! Du har förmodligen helt rätt! Det inser jag säkert då det blir aktuellt! Calm Quote
SMT Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 SVANÅ TEAMET STÄMMER IN BLAND ALLA GRATULATIONER OCH LYCKA TILL MED PERIOD 2 Quote
Engelholm Audio Posted June 22, 2009 Author Posted June 22, 2009 SVANÅ TEAMET STÄMMER IN BLAND ALLA GRATULATIONER OCH LYCKA TILL MED PERIOD 2 Enligt kompisen Anders är detta Level 2 av familjeliv! Quote
SMT Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Enligt kompisen Anders är detta Level 2 av familjeliv! Quote
Engelholm Audio Posted July 8, 2009 Author Posted July 8, 2009 Då har jag blivit så gammal att "tiden går snabbt"! [:I][] Tilda växer och vi stämplar in på 2½ veckors ålder... Svårt att inte tycka om... Quote
Käera Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Kan mkt väl tänka mig det ...grattis i efterskott Tilda är väl lite lik Pappa eller... Quote
Engelholm Audio Posted July 9, 2009 Author Posted July 9, 2009 Kan mkt väl tänka mig det ...grattis i efterskott Tilda är väl lite lik Pappa eller... Tack för det! Likheten verkar inte vara slående, men munnen verkar många se likheter till mig! Quote
Recommended Posts