crion Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 2.35:1 format har väl ändå funnits ett par år på hemmamarknaden? Lite konfunderad över påståendet. Men oavsett det, trevligt med 3m+ duk Quote
Apexorca Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Kul att ni har det! MEN FÖRST??? Hembioconsult har haft detta ett bra tag vad jag vet. Calle B Quote
vovven Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Södra Sverige!!! De hävdar inte att De är först i Sverige, endast i Södra Sverige. Quote
plundin™ Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 De hävdar inte att De är först i Sverige, endast i Södra Sverige. Rent mattematiskgeorgrafiskt så skulle även jag vilja påstå att Stenkullen ligger i "södra" Sverige, alla orter belägna på en linje söder om Vänerns sydspets tillhör definitivt Sveriges "Södra" femtedel!! dvs, större delen av landet ligget norr om denna linje! Så våra vänner söder om landsvägen behöver nog vara lite försiktiga med vad som är "södra" sverige! Där med inte sagt att jag har nån somhelst aning om vilken av butikerna som först tog leverans av sagda produkter! /ptr HemBio Consult Quote
Apexorca Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Södra Sverige!!! De hävdar inte att De är först i Sverige, endast i Södra Sverige. Hembio Consult i Stenkullen. För mig är det södra Sverige med marginal. Calle B Quote
Bebop Posted June 16, 2009 Posted June 16, 2009 Här kommer ytterligare en syd/nordlig delning. Väg 101 som korsar Skåne kallas för "Landsvägen" och Sverige delades i två likvärdiga delar norr och söder därom. Se även Landsvägen Quote
Recommended Posts