Käera Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 En demo bil till invigningen hade ju varit kul... ..men det dräller ju inte av dom Quote
Tobias Lindell Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Måste man ha körkort för att lyssna? . . Quote
Kent_n Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Får man rabbat om man köper 2 st Kul att biltillverkarna sattsar på ljudkvalité oxhså. Quote
Engelholm Audio Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Hatten av! Måste vara första biltillverkaren som inte använder watt-talet för att förklara hur bra anläggningen är! Porschen tilltalar mig. Quote
MasterChief Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Kul trend som jag hoppas håller i sig. Förutom Burmester så finns ju även tex Linn, Mark Levinson, B&O och Naim representerade hos olika bilmärken. Däremot måste väl Burmester ses som det klart mest exklusiva valet. Quote
Absolute Audio Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Helt klart häftigt!! Tycker Audi har gjort en snygg grej.... Om du köper deras billiga system är det Dynaudio och om du köper deluxsystemet är det Bang Olofsen... Är det bara jag som tycker det borde vara tvärt om??? Tur att Porsche har god smak Quote
Recommended Posts