PL300 Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Jag efterlyser prislappar på sådana här annonser, mest för att jag och säkert nån mer inte vet alls om detta är i min prisklass och då sjunker mitt intresse vilket säkert inte är syftet med annonsen! Quote
MasterChief Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Nu kommer väl Audio Concept in själv snart och svarar, men jag tror kanske de inte är helt klara med priset. Står inte på deras hemsida heller. Så jag ser nog mer detta som ett "informationsblad" av vad som komma skall, än en ren annons. Quote
Guest Audio Concept Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 .... ånej - den är faktiskt klar för leverans. :-) Investering 57 000.- Mvh, Audio Concept Quote
K-man Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Spännande! Kul att fler och fler dyker upp med USB... Verkar som en rätt komplett "källa"...som efter vad jag förstår även funkar som försteg då? Rätt ned i slutsteg.... \\K-man Quote
PL300 Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Se där, det fanns ju prislapp också! Ser intressant ut, Esoteric har ju gjort mycket respektabla spelare innan! Quote
Guest Audio Concept Posted August 27, 2009 Posted August 27, 2009 Snabba kunder är redan nöjda med den - och nu har också Gunnar övervakat inspelning av vårt eget demoex - vilket absolut bör lyssnas till. Ta gärna med din dator om du också vill prova USB ingången mot en extern källa. Välkommen in! Mvh, Audio Concept Quote
Recommended Posts