Guest Jorma Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Här är ett bildreportage som är gjort av Leo Yeh, ägaren av Taiwans motsvarighet til Euphonia. Han vill inte vara med på bild och syns nästan mellan mig och Leif när vi tränar armarna. 84 sidor har det blivit hitills och Leo brukar inte missa mycket. Lite svår att läsa texten bara, men man får väl säga det som jag sa till en som undrade om jag brukade läsa Playboy. Nej, svarade jag. Jag tittar bara på bilderna My-Hiend Taiwan Quote
Timbre™ Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Inte utan att man blir nyfiken på vem som är med i post 819... Ett smart sätt att aktivera läsarna. Quote
toobs Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Här är ett bildreportage som är gjort av Leo Yeh, ägaren av Taiwans motsvarighet til Euphonia. Han vill inte vara med på bild och syns nästan mellan mig och Leif när vi tränar armarna. 84 sidor har det blivit hitills och Leo brukar inte missa mycket. Lite svår att läsa texten bara, men man får väl säga det som jag sa till en som undrade om jag brukade läsa Playboy. Nej, svarade jag. Jag tittar bara på bilderna My-Hiend Taiwan Vad sägs om denna oemotståndliga overkill betr stabilt underlag för signalkälla..... http://my-hiend.com/vbb/showpost.php?p=451...p;postcount=627 Toobs Quote
MasterChief Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Kul forum! Tar ju lite tid att hitta guldkorn, men det finns en hel del. Hittar ni någon bra tråd med fina bilder så länka gärna. Quote
Recommended Posts