Neodynium Posted July 23, 2004 Posted July 23, 2004 Fortsättningen är väl på Artiklar? Stort tack till Timbre för hans jobb!! Är MYCKET imponerad av kvaliten på reportaget.. fantastiskt!! Quote
Timbre™ Posted July 23, 2004 Author Posted July 23, 2004 Tack så mycket Neo. Om du bara visste hur mycket som återstår... Quote
Neodynium Posted July 29, 2004 Posted July 29, 2004 Lyssningsintryck från Sonus Faber Stradivari säger du!? Skall bli intressant! Du hade ju redan hört dem i en uppställning förr... nice nice Quote
Timbre™ Posted July 31, 2004 Author Posted July 31, 2004 Euphonias första artikel ligger klar i sin slutliga form... Med förhoppning om att den skall bli till förströelse - och kanske även till inspiration. http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...ic=715&st=0 Quote
Neodynium Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Jag vill tacka för ditt OTROLIGA jobb du har lagt ner!! Det är en artikel som ingen annan har kommit nära ännu! *Applåderar* Att man får sådana här fina artiklar gratis också är ju nästan för bra.. hehe :cool: Quote
Mattias Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Instämmer i hyllnigskören. Detta är ett reportage jag kommer kika igenom många gånger! Ett besök på Sonus Faber rapporterat på detta sätt. Det är bara för underbart Bara att ta av hatten, buga och bocka. *Applåder* Tack Timbre! /Mattias Quote
Niclas Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Igår ( årets soligaste dag ? ) gick jag in en gång i timmen för att se reportaget växa fram. Inget strandliv förräns jag skaffat laptop -Superreportage ! Mvh Quote
Timbre™ Posted August 1, 2004 Author Posted August 1, 2004 Glädjande att ni tog er igenom artikeln... Den blev ju ganska lång och kunde blivit ännu längre om instrumentmakarna i Cremona hade haft öppet på lördagar. Vicenza var dock så trevligt att det kanske var lika bra... :cool: Quote
K-man Posted August 2, 2004 Posted August 2, 2004 Efter att nu läst igenom artikeln i sin helhet, så kan jag bara stämma in i kören! ...och den är lätt att ta sig igenom, så den är INTE för lång...! ...den kunde gott varit längre \\K-man Quote
Recommended Posts