Jump to content

Recommended Posts

Posted

DSC00077-1.jpg

Bilen är packad, navigatorn programmerad klart för avfärd.

DSC00078.jpg

Väl över på andra sidan ankdammen går färden söderut

DSC00079.jpg

Gott om naturkraft

DSC00080.jpg

Peter var en av mina reskamrater.

DSC00081.jpg

Framme vid resans mål. Kenneth ser lite stel ut efter resan, svårt att komma över tröskeln

DSC00124-3.jpg

Hela trojkan samlad verkar vara något riktigt intressant på datorn.

DSC00084.jpg

Efter lite samtal bar det av in till det allra heligaste verkstaden

DSC00121-3.jpg

Råmaterialet är på den här pallen är valnöt.

Min grabb har laddat ner ett nytt fotoprogram som heter Picasa och vi har lite strul med det så jag får återkomma med mer bilder i morgon sorry

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
DSC00077.JPG

Hej og tak for sidst. Jeg glæder mig til din tråd - men er det kun mig der ikke kan se dit billede. ?

Posted
Jeg tror der er sat et "dansker filter" på billederne, for heller intet her :dry:

Hihii...kan godt så vara...så vi får berätta vad vi ser.....GPS, motorvej og vindmöller.... :D:D

\\K-man

Posted
Samma här, kan inte se några mer. (Jag bor i norra Halland...) :unsure:

Calle B

Det är väldigt konstigt, jag ser alla bilderna jag har lagt in . Grabben min sitter i rummet bredvid och har också

fördröjning på bilderna som några av er har . Kan det vara något strul på forumet?

Posted
Det är väldigt konstigt, jag ser alla bilderna jag har lagt in . Grabben min sitter i rummet bredvid och har också

fördröjning på bilderna som några av er har . Kan det vara något strul på forumet?

Nej, fejlen ligger i filformatet, og jeg tror der er det anvendte billedbehandlings program der driller. Efter lidt arbejde kan jeg også både se og downloade billederne. Er der flere der ikke kan se billederne, så lægger jeg dem gerne op :)

Posted

Ingen tröst för vare sig norra Halland eller Mälardalen men nu funkar det här och K-man måste hållas informerad... :)

Trevligt med bilder från produktionen och det här skall bli spännande att följa!

Nej, fejlen ligger i filformatet, og jeg tror der er det anvendte billedbehandlings program der driller.

Har för mig att bilderna måste konverteras till JPEG för att accepteras men det är ju lite märkligt att det fungerar olika vid skilda uppkopplingar.

Posted

Da flere stradigvæk ikke kan se billederne, så poster jeg trådens første indlæg igen. Denne gang med billeder :)

70613684.jpg

21672127.jpg

Väl över på andra sidan ankdammen går färden söderut

98528292.jpg

Gott om naturkraft

45789721.jpg

Peter var en av mina reskamrater.

29599456.jpg

Framme vid resans mål. Kenneth ser lite stel ut efter resan, svårt att komma över tröskeln

62962870.jpg

Hela trojkan samlad verkar vara något riktigt intressant på datorn.

21116153.jpg

Efter lite samtal bar det av in till det allra heligaste verkstaden

25377882.jpg

Råmaterialet är på den här pallen är valnöt.

Min grabb har laddat ner ett nytt fotoprogram som heter Picasa och vi har lite strul med det så jag får återkomma med mer bilder i morgon sorry

Posted
Gäller tydligen HELA Danmark.... ;):D:D

\\K-man

Det må være uploaded i et for en standard computer ukendt format :?:

Tror det bedste må være at lægge dem op i JPeg formattet da aller har det ;)

Posted
Det må være uploaded i et for en standard computer ukendt format :?:

Tror det bedste må være at lægge dem op i JPeg formattet da aller har det ;)

Det er JPEG der anvendes, men der er tilføjet en kode der gør at billedet ikke umiddelbart kan ses, downloades osv.

Posted
Det er JPEG der anvendes, men der er tilføjet en kode der gør at billedet ikke umiddelbart kan ses, downloades osv.

okay, der er nogle billede-behandlingsprogrammer der har alt mulig tilføjet, så det undrer mig ikke :dead:

:unsure:

Men igen tak til alle for en rigtig god aften hvor alt blev diskuteret, både Hi-Fi og ikke Hi-Fi. :mm::D

Sidst, men ikke mindst fik vi prøvet en del kombinationsmuligheder, hvor nogle kunne lide det ene og andre det andet :)

Altid fantastisk at have mulighed for at "rode" rundt med lidt forskelligt, det er de færreste der har muligheder for det i hverdagen :)

Posted

Försöker fortsätta på den här tråden hoppas det funkar bättre med bilderna idag.

Jag håller på att lägga över bilderna på ett annat fotoprogram.

Posted
Tror du inte jag gör det kära Kim.

Jo det tror jeg at du gør. At uploade billeder tager tid - I know.