Timbre™ Posted May 19, 2009 Posted May 19, 2009 Missa inte detta bildreportage som seglar upp när sommaren är här och hängmattan är på plats... :cool: Världspremiärer och forumsverksamhet går hand i hand. Westcoast pearls in different appearences - vi bjuder på ett stort stycke semesterhifi så glöm för allt i världen inte att hålla koll på Bildforum i den stundande sommarvärmen! foto: Tobias Lindell Quote
zood Posted May 20, 2009 Posted May 20, 2009 Detta är imponerande/massiva byggen vill jag lova Ser fram emot att få se dem färdiga i denna tråd Quote
Matrixen Posted May 20, 2009 Posted May 20, 2009 Jag har fortfarande inte listat ut vad det handlar om Kan det vara högtalare som omtalades i samband med Bohusstudiobesöket förra året? Quote
Absolute Audio Posted May 20, 2009 Posted May 20, 2009 Jag har fortfarande inte listat ut vad det handlar om Kan det vara högtalare som omtalades i samband med Bohusstudiobesöket förra året? Foto hämtat från denna tråd Dom är ju inte slående lika Men diskanten stämmer ju iaf Quote
Timbre™ Posted May 20, 2009 Author Posted May 20, 2009 http://www.euphonia-audioforum.se/timbre/s...p/studio022.JPG Dom är ju inte slående lika Men diskanten stämmer ju iaf Det finns kopplingar även om det handlar om helt andra konstruktioner och den här gången blir det en närstudie av design för hemmiljö. Quote
Mackan75 Posted May 20, 2009 Posted May 20, 2009 Jag känner en stigande irritation. Tilltagande frustration och egoism. Knutna nävar. Fradga väller fram. Brister i respekt för andras (Timbres) privata tid. Varför måste det vara så olidligt jobbigt att vänta på mer? Suuuuuck Verkar bli mycket lovande... Quote
Timbre™ Posted May 23, 2009 Author Posted May 23, 2009 Påminner om diskant från RAAL? Ja, bandtweetern skall enligt uppgift vara utvecklad av RAAL. Här blir det helt nya förutsättningar för bakstycket... Quote
Tobias Lindell Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Hej Timbre, (och alla andra) Jag håller på för fullt att jobba med XXX. Slänger upp en liten teaser till It is "big"..... Wilson Alexandria SE UPP! :cool: Diskant är RAAL. /Tobias Quote
plundin™ Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 It is "big"..... Wilson Alexandria SE UPP! :cool: Hej Tobbe, kul att du spänner bågen! Det är aldrig fel att slå jenkarna på fingrarna, även om det är svårt!! /ptr Quote
Guest justaudiomagic Posted May 25, 2009 Posted May 25, 2009 Hej Timbre, (och alla andra) Jag håller på för fullt att jobba med XXX. Slänger upp en liten teaser till It is "big"..... Wilson Alexandria SE UPP! :cool: Diskant är RAAL. /Tobias Tjena Tobias Du skämta inte när du sa att du skulle "slänga" ihop ett par högtalare för marknaden Quote
Timbre™ Posted June 14, 2009 Author Posted June 14, 2009 Jag håller på för fullt att jobba med XXX. Slänger upp en liten teaser till http://i2.photobucket.com/albums/y32/tobbelito/xxx.jpg Nikonlinserna är välputsade så vi avvaktar fullbordandet utan tidspress... Quote
Guest justaudiomagic Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Jag är säker på att dessa högtalare kommer ta mycket plats o låta en hel del Quote
Tobias Lindell Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Lägger upp en fin liten teaser till ett par "mindre" lådor som jag tänkte vi skulle premiärlyssna på oxå; Quote
Timbre™ Posted September 10, 2009 Author Posted September 10, 2009 Fulladdade batterier, omputsade linsglas och på lördag slår vi till. Med lite dagsljus på köpet kan det här bli en spännande fotosession och Micro Nikkor kommer garanterat att vara med i leken... Premiärsug, Bossa nova och Joe Sample... Quote
Guest justaudiomagic Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 Lägger upp en fin liten teaser till ett par "mindre" lådor som jag tänkte vi skulle premiärlyssna på oxå; Ser riktigt läckert ut Quote
Recommended Posts