Jump to content

Recommended Posts

Posted

Missa inte detta bildreportage som seglar upp när sommaren är här och hängmattan är på plats... :cool: ;)

Världspremiärer och forumsverksamhet går hand i hand.

Westcoast pearls in different appearences - vi bjuder på ett stort stycke semesterhifi så

glöm för allt i världen inte att hålla koll på Bildforum i den stundande sommarvärmen!

cremedelacreme002.jpg

foto: Tobias Lindell

Posted

Jag känner en stigande irritation. Tilltagande frustration och egoism. Knutna nävar. Fradga väller fram. Brister i respekt för andras (Timbres) privata tid. Varför måste det vara så olidligt jobbigt att vänta på mer? Suuuuuck ;)

Verkar bli mycket lovande...

Guest justaudiomagic
Posted

Påminner om diskant från RAAL?

Posted
Påminner om diskant från RAAL?

Ja, bandtweetern skall enligt uppgift vara utvecklad av RAAL. Här blir det helt nya förutsättningar för bakstycket... :mm:

Posted

Hej Timbre, (och alla andra)

Jag håller på för fullt att jobba med XXX. Slänger upp en liten teaser till :mm:

xxx.jpg

It is "big"..... Wilson Alexandria SE UPP! :cool:

Diskant är RAAL.

/Tobias

Posted

Hej Tobbe, kul att du spänner bågen! Det är aldrig fel att slå jenkarna på fingrarna, även om det är svårt!! ;)

/ptr

Guest justaudiomagic
Posted
Hej Timbre, (och alla andra)

Jag håller på för fullt att jobba med XXX. Slänger upp en liten teaser till :mm:

xxx.jpg

Diskant är RAAL.

/Tobias

Tjena Tobias

Du skämta inte när du sa att du skulle "slänga" ihop ett par högtalare för marknaden :mm:

• 3 weeks later...
Guest justaudiomagic
Posted
Foto0185.jpg

Jag är säker på att dessa högtalare kommer ta mycket plats o låta en hel del :app:

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Fulladdade batterier, omputsade linsglas och på lördag slår vi till. Med lite dagsljus på köpet kan det här bli en spännande fotosession och Micro Nikkor kommer garanterat att vara med i leken... ;) Premiärsug, Bossa nova och Joe Sample... :mm::)

Guest justaudiomagic
Posted
Lägger upp en fin liten teaser till ett par "mindre" lådor som jag tänkte vi skulle premiärlyssna på oxå;

Foto0210.jpg

Ser riktigt läckert ut :mm: