Jump to content

Efterlyssning : Marten Coltrane Supreme

Recommended Posts

EN EXTRA PUFF för Er som har missat informationen om detta tillfälle!!

Efterlyssning!

I går hade jag några timmar mellan en tid hos doktorn och jobb, så jag knallade in till Marten i förhoppning om att dom fortfarande hade Coltrane Supreme uppställda (eftersom jag missade träffen pga. jobb), men ack, icke så, jag fick veta att man brutit systemet redan på söndagen efter Euphonia-träffen... :( ...så det fick bli lite lyssning på Coltrane i stället, inte illa det! :D

Men

Leif berättade att han skall ställa upp systemet inför en "handlarträff" i slutet av vecka 23.

I ljus av detta övertalade jag honom att ställa upp på en "begränsad" efterlyssning den tredje juni.

Vi är medvetna om att en onsdag kanske är en bökig dag, men det är det bästa alternativet denna gång!

För detta gäller följande premisser :

Detta är inte regelrätt träff, utan vi betonar lyssning före fotografering och samkväm.

(Inte för att det är nått fel på de bägge sistnämnda! utan för att musiken ju är viktigare! ;) )

Det finns 5 platser förutom undertecknad!

Först till kvarn, etc., men personer som inte kunde vara med på träffen den 2:a har en smula förtur!*

Anmälning senast Kristi-himmel-färds-dag (21 Maj), så att eventullt utomsoknes intresserade har möjlighet att planera sin resa!

Lyssningen börjar vid 15-tiden och håller på tils Leif eller Jörgen kör ut oss!

Anmälningar per PM till mej...

/ptr

*när jag fått in anmälningarna gör jag nått slags diktatoriskt/slumpmässigt urval om det är fler anmälda än platser!

• 2 weeks later...
Vill ju inte putta ut någon som inte var med vid förra tillfället, men blir det inte fullt, så är det ju läge att ta med skivor istället för kamera o se om det positiva intrycket består :mm:

Avsaknaden av rusning till platserna gör att du mycket gärna får komma! :);)

/ptr

Vill ju inte putta ut någon som inte var med vid förra tillfället, men blir det inte fullt, så är det ju läge att ta med skivor istället för kamera o se om det positiva intrycket består :mm:

Utmärkt strategi :) och jag går också på skivlinjen om det finns plats.

Utmärkt strategi :) och jag går också på skivlinjen om det finns plats.

Eftersom ingen hade anmält sig till min tidigare deadline, så är alla välkomna och först till kvarn etc...

Jag skickar ett PM och bekräftar på Söndag!

/ptr

Varför är det så långt till Göteborg... :?::(:D

Jag skulle ju ha varit med förra vändan men fick förhinder.

Och lika förhindrad är man även detta datum så jag får stå över igen :dry: ... bah.

Hoppas ni får det lika trevligt som ni verkade ha senast.

Mvh

P-Pan