plind Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Var på en synnerligen trevlig blueskonsert på "Nef" i lördags med gitarrfantomen Knut Reiersrud&band Kameran var med så jag slänger upp några pics. Det är bara att stampa igång Knut. Basisten Gammal keyboard av märket "Korg" "DIY-känsla" Taskig bordsplacering nästan bakom scen.. "Han spelte med känsla o darr" "Andrafiolen" eller kanske gitarren i det här fallet... Nöjd HiFi-kändis Quote
K-man Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 ....en kort sammanfattning: STÄMNING!!!! Läckert Plind! Njöt av dessa bilder på HF förut idag.... \\K-man Quote
Matrixen Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 har bara hört knut på skiva, men det är lätt att tänka sig med hjälp av bilderna att det var bra drag! Quote
Mattias Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Kul att se! Nef har för mig alltid varit oas som man gärna besöker.... nu blev jag riktigt sugen igen. Hur var konserten? Tack Plind! /Mattias Quote
plind Posted May 13, 2009 Author Posted May 13, 2009 Kul att se! Nef har för mig alltid varit oas som man gärna besöker.... nu blev jag riktigt sugen igen. Hur var konserten? Tack Plind! /Mattias Ja vad säger man, "världsklass" http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74406 Mer intryck o bilder här. Quote
Recommended Posts