RENE Posted July 10, 2004 Author Posted July 10, 2004 aha, Rene ska börja med hemmabio! :clown: Næ mere for at høre den i SACD format Quote
Mattias Posted July 11, 2004 Posted July 11, 2004 Oj, det varkar vara en tung apparat Hur är dina intryck Rene? Mvh Mattias Quote
RENE Posted July 11, 2004 Author Posted July 11, 2004 Oj, det varkar vara en tung apparat Hur är dina intryck Rene? Mvh Mattias Den jeg har fået er tilspillet . Jeg har haft sony SCD1 SACD777ES SACD AX777ES og en 555 . Må sige den Dv12SE er en fed maskine først som DVD maskine uff den er god sikke et billed den kan lave . Som ren cd maskine er den god , den spille måske ikke med den dybte og bredde som det andet jeg har , den har en varm(ikke inde lukket som SA8400) lyd , IKKE ANALOG lyd varm cd lyd , bare på den konto mener jeg den er de penge vær bunden er ret god hurtig og fast . I sacd format jaa ikke noget for mig der skal være mere attack i lyden , ved SACD spiller den alt for tilbage længet og varmt . Hvis man tage opus4 og smider i den ja så bliver den cd lige kedelig nok i forhold til alm cd fomat , jeg har også prøvet med de andre SACDer jeg har op mod de samme bare på ALM format . Men man får en maskine der kan spille SACD DVD-A DVD MP3 og alt det andet , og ser man på det synes jeg prisen på 24k er lidt i forhold til mange af de andre maskiner jeg har prøvet/har . Jeg har ikke prøvet DVD-A endnu jeg har to af dem men mangle lige de samme i ALM format nu køber jeg noget andet hjem imorgen fra US håber på to store maskiner SACD DVD-A afspiller . Quote
Recommended Posts