Jump to content

Recommended Posts

Posted
Oj, det varkar vara en tung apparat :mm:

Hur är dina intryck Rene?

Mvh Mattias

Den jeg har fået er tilspillet .

Jeg har haft sony SCD1 SACD777ES SACD AX777ES og en 555 .

Må sige den Dv12SE er en fed maskine først som DVD maskine uff den er god sikke et billed den kan lave .

Som ren cd maskine er den god , den spille måske ikke med den dybte og bredde som det andet jeg har , den har en varm(ikke inde lukket som SA8400) lyd , IKKE ANALOG lyd varm cd lyd , bare på den konto mener jeg den er de penge vær bunden er ret god hurtig og fast .

I sacd format jaa ikke noget for mig der skal være mere attack i lyden , ved SACD spiller den alt for tilbage længet og varmt .

Hvis man tage opus4 og smider i den ja så bliver den cd lige kedelig nok i forhold til alm cd fomat , jeg har også prøvet med de andre SACDer jeg har op mod de samme bare på ALM format .

Men man får en maskine der kan spille SACD DVD-A DVD MP3 og alt det andet , og ser man på det synes jeg prisen på 24k er lidt i forhold til mange af de andre maskiner jeg har prøvet/har .

Jeg har ikke prøvet DVD-A endnu jeg har to af dem men mangle lige de samme i ALM format

nu køber jeg noget andet hjem imorgen fra US håber på to store maskiner SACD DVD-A afspiller .