sladd Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Vi smygöppnar fredag 8 maj. Smygöppning eftersom högtalare fastnat i tullkontroll, möbler försenats och en del annat ganska oblgatoriskt strul. Men kaffemaskinen skall vara inkopplad och det skall gå att spela i de flesta rum välkomna! . Quote
K-man Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 Härligt att se att det strax är på plats! Man får väl säga ett litet förskottsgrattis och tacka för inbjudan! \\K-man Quote
A/Wing. Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Det här har jag väntat på det ska bli roligt med en ny butik i Gbg. jag kommer nog och tittar in på lördag. Grattis till flytten. Quote
Hasse Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Ser fram emot ett besök när jag kommer neråt götet. Quote
sladd Posted May 8, 2009 Author Posted May 8, 2009 Vi har haft smygöppning idag och den gick så bra att vi fortsätter tills den "riktiga" öppningen om ett par veckor. Må-Fre 11-18 Lö 10 - 14 Sö stängt Här finns vi: . Quote
Recommended Posts