FFrrEEddRRiiKK Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Den nya AMPLIFIER ONE fick ju en del ros i senaste Hifi & Musik, och även här. Dessutom har förstärkaren en liten fiffig surround funktion som gör att man kan använda slutsteget ihop med separat processor/försteg. Någon som lyssnat/kikat/känt närmare Quote
K-man Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 Nä, jag har inte hört eller klämt på den..och jag tolkar tystnaden som att ingen annan medlem heller gjort det... \\K-man Quote
sladd Posted May 6, 2009 Posted May 6, 2009 Du är välkommen in Fredrik, vi kommer ha både Bladelius Tyr och DLS One inne för lyssning och hemlån mvh Quote
FFrrEEddRRiiKK Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 AMPLIFIER ONE ligger numed ett steg längre från investering. Finns det något bättre för pengen runt SEK 23k? Nämnas i sammanhanget kan väl då att det är ett par audio pro AVANTI A.100 DC som skall drivas. Quote
Ekman Posted September 9, 2009 Posted September 9, 2009 Om du vill handla nytt så är Bladelius TYR väldigt svårslagen för ca 18k dessutom så tror jag hificonsult har någon thor2 kvar som de säljer ut för 20k eftersom det kommer en ny Thor3 som kommer ligga på 30k Om du kan tänka dig begagnat så är en Krell KAV400xi inte fel det är en fantastiskt bra förstärkare och mitt definitiva val i prisklassen. Alla nämnda har surround throughput har jag för mig. Quote
FFrrEEddRRiiKK Posted September 10, 2009 Author Posted September 10, 2009 Det är inget begagnat i alla fall. Quote
FFrrEEddRRiiKK Posted September 11, 2009 Author Posted September 11, 2009 Initial inspelning pågår. Hmm, många intryck på en gång här. Får smälta lite och få perspektiv i ordets rätta bemärkelse.. Quote
Recommended Posts