kim Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Er der nogen Euphoniafolk som tager til High End i år? Lidt indtryk fra sidste år Quote
Bebop Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Vi är i vart fall 3 - jag, Calle_Jr och Eliot. Dessutom ett par passiva Euphoniavänner. Quote
calle_jr Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Ja, nu drar det ihop sig! Jag tror att Audionet och JMLab också ska dit (medlemmarna alltså), samt Kenneth (med bänkarna mm). Jag träffade Zalve, Jorma och Marten där förra året, och de åker säkert även i år. Quote
Guest Jorma Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Ja, nu drar det ihop sig! Jag tror att Audionet och JMLab också ska dit (medlemmarna alltså), samt Kenneth (med bänkarna mm). Jag träffade Zalve, Jorma och Marten där förra året, och de åker säkert även i år. Jag kan svara för Leif Marten och mig själv att vi kommer att vara där, men inte på själva mässan som går på M.O.C. Vi ställer ut på en sidomässa "HifiDeLuxe" precis som förra året och den går på Flemings hotel som ligger mellan Munchens centrum och M.O.C. Den har vuxit en del och det fanns en del andra som inte kunde komma med på våran egen lilla mässa pga. platsbrist. Hifideluxe Flemings hotel Vi ses på Flemings hotel Quote
Zalve Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Ja, nu drar det ihop sig! Jag tror att Audionet och JMLab också ska dit (medlemmarna alltså), samt Kenneth (med bänkarna mm). Jag träffade Zalve, Jorma och Marten där förra året, och de åker säkert även i år. Jag kommer inte att åka iår. Det är EISA Award träff i samma tidsområde så det blir inget München iår. Quote
Martin Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Ännu en mässa man inte visste fanns, kanske ska klämma den nästa år Quote
Recommended Posts