Sound and Magic Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Hej KIm svinghjul fra en Puck ? kende det ikke,ligner lidt det første fra lyngdorf du prøver meget pt. mvh brian Quote
Sound and Magic Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 xp-10 ? xp-20 ? det kan være du skal prøve threhold brian Quote
kim Posted April 16, 2009 Author Posted April 16, 2009 Hej KIm svinghjul fra en Puck ? kende det ikke,ligner lidt det første fra lyngdorf du prøver meget pt. mvh brian Hej Brian Lidt mere Mercedes agtigt end Puck er det nok - Slet ikke Lyngdorf Ja både jeg og klubben tester en del for tiden. Det er meget lærerigt. Vi skal jo øve os for at komme på Euphonia niveau Quote
Sound and Magic Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 ok det fedt at i tester meget,i kan jo sige til hvis i prøve Vitus Audio Quote
kim Posted April 16, 2009 Author Posted April 16, 2009 ok det fedt at i tester meget,i kan jo sige til hvis i prøve Vitus Audio Uha, uha - det vil vi gerne Men mon ikke vi skal komme og besøge dig istedet?? det er jo dyre grejer. Quote
Bebop Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Skulle kunna ett Pass-försteg eller integrerad. Quote
Chr. R. Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Vil også gerne gætte på Pass XP-10 eller XP-20. ok det fedt at i tester meget,i kan jo sige til hvis i prøve Vitus Audio Hej Brian Du må da også gerne arrangere en store-legedag hvor vi kan kigge forbi. Sidste gang hos Peak var en STOR succes Jeg vil selv gerne lægge øre til hhv. SS-010 og SS-050. /Christian Quote
kim Posted April 17, 2009 Author Posted April 17, 2009 Vil også gerne gætte på Pass XP-10 eller XP-20. Hej Brian Du må da også gerne arrangere en store-legedag hvor vi kan kigge forbi. Sidste gang hos Peak var en STOR succes Jeg vil selv gerne lægge øre til hhv. SS-010 og SS-050. /Christian God ide Christian, jeg vil trykke på knapperne Quote
Sound and Magic Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 store lege dag ok hvornår skal det være ? helst en lørdag ikke ? peak er altid med på en dag der er jo kommet lidt nyt fra ham mvh brian Quote
kim Posted April 17, 2009 Author Posted April 17, 2009 Hej Brian, ja lad os endelig find en legedag. Måke du også vil deltage i et Euphoniatræf i DK? Så kan vi bla. lege med dette....... Quote
kim Posted April 17, 2009 Author Posted April 17, 2009 Det er ikke let at holde nogt skjult for jer Quote
Sound and Magic Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 Nej Kim vi er og bliver nørder jeg deltager gerne bare sig til spiller den godt den pass,jeg har jo min menig om lyden og den er faktisk god ,men må der til også sige at der efter mine øre ikke er den store lyd forskel på Pass og Threshold skov Quote
Chr. R. Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 store lege dag ok hvornår skal det være ? helst en lørdag ikke ? peak er altid med på en dag der er jo kommet lidt nyt fra ham mvh brian Helst en lørdag herfra, og herfra er plads til et par passager både derover og retur Hvad med lørdag d. 23-5 kl. 11? /Christian Quote
kim Posted April 17, 2009 Author Posted April 17, 2009 Helst en lørdag herfra, og herfra er plads til et par passager både derover og retur Hvad med lørdag d. 23-5 kl. 11? /Christian Yes 23-5 er et rigtigt godt bud Quote
kim Posted April 17, 2009 Author Posted April 17, 2009 Nej Kim vi er og bliver nørder jeg deltager gerne bare sig til spiller den godt den pass,jeg har jo min menig om lyden og den er faktisk god ,men må der til også sige at der efter mine øre ikke er den store lyd forskel på Pass og Threshold skov Hej Brian Jeg syntes faktisk den er rigtig god, især til prisen. Den er meget luftig, sprød og alligevel stram i lyden. Jeg kan godt lide at der er masser attack og dynamik og det syntes jeg der er. Den passer godt samen med mine Pass 100,5. Quote
kim Posted April 18, 2009 Author Posted April 18, 2009 Enkel og elegant, solid opbygning. 2 x balanceret inputs og 3 x RCA og balanceret output dækker mine behov. Eneste negative jeg kan sige er, at remoten ikke er af særlig god kvalitet, den skal pege præcist mod preampen for at virke. Det er ikke godt nok Hr. Pass. Quote
Timbre™ Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 Även här passar ju IKEA-fötterna bra till förstegsdesignen. Frågan är om de finns att köpa i USA... Quote
kim Posted April 19, 2009 Author Posted April 19, 2009 Även här passar ju IKEA-fötterna bra till förstegsdesignen. Frågan är om de finns att köpa i USA... Jeg kan jo starte et foretäg med eksport af Ikea fötter til USA - det skal nok koste en bit mere for at få succes ower there. Måske mr. Pass er interesseret i en aftale. Han kan jo få eneforhandling i USA om han er snap. Quote
kim Posted April 22, 2009 Author Posted April 22, 2009 Enkelthed, absolut intet unødvendigt, Og passer perfekt til mine andre små venner (kompisser) Quote
Sound and Magic Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Kej Kim vedr, remoten er det typisk ting fra USA de skal helst ikke virke når man er lidt på afstand fedt setup nu mangler du et sæt peak hihi skov Quote
kim Posted April 24, 2009 Author Posted April 24, 2009 Kej Kim vedr, remoten er det typisk ting fra USA de skal helst ikke virke når man er lidt på afstand fedt setup nu mangler du et sæt peak hihi skov Ja så mangler der kun et sæt Peak ........ Quote
kim Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Ja så mangler der kun et sæt Peak ........ Mon ikke Peakerne er på vej???? Quote
Sound and Magic Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 jo du skal da være med hvor det er rigtigt sjovt :clown: lege dag 20/6 hos peak ? skov Mon ikke Peakerne er på vej???? Quote
Chr. R. Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 jo du skal da være med hvor det er rigtigt sjovt :clown: lege dag 20/6 hos peak ? skov Quote
kim Posted April 30, 2009 Author Posted April 30, 2009 jo du skal da være med hvor det er rigtigt sjovt :clown: lege dag 20/6 hos peak ? skov Super, der kommer en del gæster fra nær og fjern!! Quote
Sound and Magic Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Super, der kommer en del gæster fra nær og fjern!! ja vi skal lave en super dag,og jeg håber der nogen der vil hjælpe til grill og øl skal der til så kan vi jo lytte til den lille nye brian Quote
Recommended Posts