kim Posted April 10, 2009 Posted April 10, 2009 Torsdag kvell klokken er 2030, forventningerne suser rundt i hovedet. Kolde øl på bordet, mennesker - mange mennesker. Alle som en venter på at nogen siger,: "Ladies and Genlemen, are you ready? ARE YOU READYY? ... are you reay for an evening with the clean unspoiled raw Chicago blues? Ladies and Gentlemen please welcome mr. MAGIC SLIM and his Teardrops " !!! uuuh det er stort, koncerten er igang - 2 gode numre uden the master himself. Men guitarist og sanger, Jon McDonald spiller en fantastisk blues guitar, der er gang i den og nu endelig, er det tid til Magic himself .... Det kan godt være at han ikke er ung længere. Men det hører man bestemt ikke når han fyrer Gibson guitaren af i fede blues riffs og lange soli. Stemmen er rå og lidt slidt, det lyder som om at han selv føler smerten i den blues han synger....... Jon McDonald Den bundsolide rytmegruppe Danny O´Connor (B) og David Simms (Dr) Jeg har haft mange store oplevelser med musik. Denne aften var en af dem hvor jeg siger "Tak fordi jeg måtte opleve det" !! Stort Afslutningsvis fik jeg købt den nye CD "Midnight Blues " og et handshake med Slim .... Quote
Recommended Posts