Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tyvärr kunde jag inte delta då vajern till gaspedalen gick av när jag körde i omkörningsfilen på E4:an söderut, strax innan Kista. Jag lyckades stanna vid sidan av avkörningsrampen till Kista N där en bärgningsbil hämtade upp mig och transporterade bilen till en bilverkstaden i Upplands Väsby där den nu står :black:

Vajern visade sig vara sönderrostad :o

Posted
Det var en mycket trevlig tillställning och potatissalladen (hemlagad såklart) var fantastiskt god :mm:

Fick du inte med någon bild på potatissalladen?? Var ju både god och estetisk tilltalande! :mm: Ingen Eldorado potatissallad i plastbytta där inte!

Posted

Tråkigt med både bilhaveri och sjukdom :( Men jag hoppas att det kommer fler tillfällen!

P-Pan och Kansas: Tjejen blir alldeles fantastiskt glad över era fina ord om maten! Hon hälsar och tackar :)

/Amund

Ps. Eliot gasa mer så kan du rulla längre nästa gång ;)

Posted
Fick du inte med någon bild på potatissalladen?? Var ju både god och estetisk tilltalande! :mm: Ingen Eldorado potatissallad i plastbytta där inte!

Det var väl pesto i den också? Smarrigt annorlunda. Pajen efteråt gick inte av för hackor heller .. riktig sommarpaj!

Posted
Det var väl pesto i den också? Smarrigt annorlunda. Pajen efteråt gick inte av för hackor heller .. riktig sommarpaj!

:mm::mm: ... den vill man gärna smaka igen ... törs man be om receptet kanske :?:

Posted
Ingen Eldorado potatissallad i plastbytta där inte!

Eldorado potatissallad... :D Som trogen kund på WiLLY:s har jag testat mig igenom en del av Eldoradosortimentet. Fönsterputs och valnötter är det som klarar sig bäst ifall leveransen är färsk... :) Eldorados sallader skulle jag nog ta mig förbi.

Posted
Eldorado potatissallad... :D Som trogen kund på WiLLY:s har jag testat mig igenom en del av Eldoradosortimentet. Fönsterputs och valnötter är det som klarar sig bäst ifall leveransen är färsk... :) Eldorados sallader skulle jag nog ta mig förbi.

Jag har för mej att köttbullarna oxå är helt okej om man inte jämnför med DIY. (Offtopic är bara förnamnet :D )

Pajen var oxå grym!! Vi kom ju inte från Amund med lägre matchvikt direkt :D