kim Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Endelig tilbage efter 3 uger uden vinyl. Der er desværre problemer med mine billeder på nogle posts. Quote
conan Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Endelig tilbage efter 3 uger uden vinyl. Coolt. Liknar en sån där rymdexplosion med tryckvåg .. Quote
kim Posted April 2, 2009 Author Posted April 2, 2009 Føler mig som "Alice in wonderland" når der lyssnas til denne pick up Quote
Timbre™ Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Føler mig som "Alice in wonderland" når der lyssnas til denne pick up http://i284.photobucket.com/albums/ll11/ki...SC00763-1-1.jpg Mycket Alice in Wonderland över den bilden. Även vinylsvarven har lite Wonderlandkänsla över sig... Ser solitt och rejält ut. Quote
kim Posted April 3, 2009 Author Posted April 3, 2009 Det er prototype no. 2 på et solidt og tungt rack, med luftafjedring af top hylden. Det virker De første lyssningstest er meget lovende. Der er stadig en del detaljer, som skal forbedres og forfines og modificeres - jeg arbejder på sagen. Quote
kim Posted April 5, 2009 Author Posted April 5, 2009 Så blev den afkoblede motorbase monteret. Ingen kontakt med pladespillerbasen Jeg ved det godt.: Voksen mangler Quote
calle_jr Posted April 7, 2009 Posted April 7, 2009 Snyggt! Vad är det för pucks Voksen mangler Jag tycker också det känns rätt att inte använda tjocka lager lack. Lack måste bli som ett skikt mellan fot och trä. Kör hårt med vax! Quote
Timbre™ Posted April 7, 2009 Posted April 7, 2009 Snyggt! Vad är det för pucks Matchar vinylsvarven designmässigt och ser ut att vara samma som under Audio Aeron. Quote
kim Posted April 7, 2009 Author Posted April 7, 2009 "Puckene" er købt i byggemarkedet (findes även i Ikea) for 30 - 40,00 DKr. Billigt i hifi sammenhæng. De er snygga og ganske tunge. De virker stabile og resonansdæmpende. Quote
EuphoniC Posted April 8, 2009 Posted April 8, 2009 Vad heter de här dörrstopparna och är det någon som vet om de även finns på IKEA i Sverige? Quote
kim Posted April 8, 2009 Author Posted April 8, 2009 Tror inte de har et navn. Findes inte Optimera eller Bauhaus i S, der kan de købes. Ellers må vi lave en eksport fra DK Quote
kim Posted April 14, 2009 Author Posted April 14, 2009 Igen nye vinyler til lyssningstestene Van the Man i topform og Miles i et for mig hidtil ukendt mood!!! Quote
kim Posted April 16, 2009 Author Posted April 16, 2009 Som omtalt tidligere, er racket opbygget solidt med luftlagring af tophylden. Det giver en meget rolig og detaljeret afspilning. Championen har aldrig spillet bedre. Som det ses mangler den endelige finish endnu. Quote
kim Posted April 16, 2009 Author Posted April 16, 2009 Hej alle Ved ikke lige hvad der er sket med billederne, her kommer de vigtigste igen. PROBLEM SOLVED Quote
Recommended Posts