Jump to content

Recommended Posts

Posted

Läste i en skvallerspalt :) att Lionel Richie har haft alldeles för mycket ordning på sitt liv för att det skall räcka till ett filmmanus. Uppenbarligen måste det till dramatik, skandaler eller droger för att vara värt en satsning.

Nya albumet Just Go släpps i USA den 19 maj.

11b28pd.jpg

Posted
Läste i en skvallerspalt :) att Lionel Richie har haft alldeles för mycket ordning på sitt liv för att det skall räcka till ett filmmanus. Uppenbarligen måste det till dramatik, skandaler eller droger för att vara värt en satsning.

Nya albumet Just Go släpps i USA den 19 maj.

De får väl dra in hans adoptivdotter också då så blir det dramatik, skandaler och droger så det räcker till en hel filmtrilogi :D

Posted
De får väl dra in hans adoptivdotter också då så blir det dramatik, skandaler och droger så det räcker till en hel filmtrilogi :D

Citerar pladdertidningen:

Inte ens om man överdriver, ljuger eller slänger in dottern Nicoles eskapader blir Richies liv spännande.

Han hade sin första stora hit redan som college-student och därefter har pengarna bara fortsatt att strömma in.

Dokumentationsmässigt en ointressant utveckling... :D

Posted

Inte ens om man överdriver, ljuger eller slänger in dottern Nicoles eskapader blir Richies liv spännande....

Det var kanske därför han "Dansade i taket" :D

Posted
Det är väl en konstig värld vi lever i :unsure: själv tycker jag om lugn o ro o lite musik,men smaken är olika :)

Står fullständigt på din sida men mediavärlden pressar på med allt skräp. Varför kan man inte återberätta en sansad livshistoria utan inslag av tunga problem... :?:

-Jo, det handlar om biljettintäkter och dessa förväntningar tror jag att filmindustrin har skapat alldeles av sig själv.

Posted
Inte ens om man överdriver, ljuger eller slänger in dottern Nicoles eskapader blir Richies liv spännande....

Det var kanske därför han "Dansade i taket" :D

Det var säkert många som dansade på taket när det begav sig men Lionel Richie behövde åtminstone inte gå i taket... :D

Ett fint album men min egen favoritlåt är och kommer alltid att vara All Night Long (All Night) som jag även har på 45 RPM DISCO MIX... :cool: :)