Timbre™ Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 Listan på "validating members" blir bara längre. Tyvärr saknas ofta det kompletterande mail som krävs för att bli medlem på Euphonia. Registreringar utan den begärda informationen plockas automatiskt bort efter trettio dagar. Vänligen ta en titt i presentationsdelen under rubriken "Vill du bli medlem?". Där finns all information. Quote
Timbre™ Posted July 5, 2004 Author Posted July 5, 2004 Mailen börjar droppa in men det står många kvar på listan. Kom igen nu... Quote
Timbre™ Posted July 5, 2004 Author Posted July 5, 2004 Vi står precis vid den magiska porten 300 medlemmar... Quote
Neodynium Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Då får vi se om du klarar av så många medlemmar Quote
mangew Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Vi står precis vid den magiska porten 300 medlemmar... Är de så många nu? Känns fortfarande som ett litet sällskap om man ser till inläggskivare, då finns det alltså många smygmedlemmar som inte visar sig ofta. Quote
Tux Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Jo, vi borde vara en del som ligger och smyger... Jag kan inte anklagas för att vara aktivast på forumet, men det finns en värld utanför datorn också... /Tux aka Pontus Quote
Timbre™ Posted July 5, 2004 Author Posted July 5, 2004 Småskalighet kan vara en styrka... :cool: Quote
Kero Posted July 5, 2004 Posted July 5, 2004 Jag fattar inte riktigt, gäller det här alla medlemmar, som t.e.x jag ? Quote
Timbre™ Posted July 7, 2004 Author Posted July 7, 2004 Ibland undrar jag om det är något fel på mitt Outlook Express... Det står just nu 17 registreringar på väntelistan men det är tomt i mailboxen. Quote
kungpingvin Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 smyga smyga smyga Kul att vara här, har också varit så ett tag men utan att delta i diskussionerna. Ska försöka bättra mig har jag tänkt, nu när jag har börjat jobba igen så har jag ju tid /Jonas Quote
K-man Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 Härligt att se att kungpingvin har vaknat till hifiliv igen \\K-man Quote
Recommended Posts