Jump to content

Dynaudiodemo hos OJCO

calle_jr

Recommended Posts

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag är mycket spänd på att höra Adam Tensor med enbart dCS-spelaren och ett par signalkablar.

Jag lockas av Magico V3 längst in i hörnet som får kritikerna i USA att jubla. I senaste TAS reportage från Rocky Mountain utsågs dom till mässans bästa ljud. Om jag minns rätt var det samma sak förra året. Visste inte att dom fanns på nära håll. Blir allt en tur till Helsingborg.

Jag lockas av Magico V3 längst in i hörnet som får kritikerna i USA att jubla. I senaste TAS reportage från Rocky Mountain utsågs dom till mässans bästa ljud. Om jag minns rätt var det samma sak förra året. Visste inte att dom fanns på nära håll. Blir allt en tur till Helsingborg.

Då får du även chans att besöka de lokala cd/vinylhandlarna, Roadhouse tror jag en av dem heter.

Jag lockas av Magico V3 längst in i hörnet som får kritikerna i USA att jubla. I senaste TAS reportage från Rocky Mountain utsågs dom till mässans bästa ljud.

Deras stativare Mini II sägs också vara något i hästväg. Den ser läcker ut på bild men referensmodellen Ultimate II måste jag nog först ha lyssnat på för att kunna tycka om... :)

Deras stativare Mini II sägs också vara något i hästväg. Den ser läcker ut på bild men referensmodellen Ultimate II måste jag nog först ha lyssnat på för att kunna tycka om... :)

Ja, de vinner inga skönhetspriser precis. Om jag förstått det hela så är dom gjorda i en aluminiumkasse som sitter innanför lamellträet. Tunga som :evil: Jag har min tandläkare i Helsingborg som kallat till översyn i april ... tror det blir ett ärende till :app: