Käera Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Vad är det för högtalare som står längts till höger... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Vad är det för högtalare som står längts till höger... Magico V3 /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Jag är mycket spänd på att höra Adam Tensor med enbart dCS-spelaren och ett par signalkablar. Jag lockas av Magico V3 längst in i hörnet som får kritikerna i USA att jubla. I senaste TAS reportage från Rocky Mountain utsågs dom till mässans bästa ljud. Om jag minns rätt var det samma sak förra året. Visste inte att dom fanns på nära håll. Blir allt en tur till Helsingborg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iroise Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Jag lockas av Magico V3 längst in i hörnet som får kritikerna i USA att jubla. I senaste TAS reportage från Rocky Mountain utsågs dom till mässans bästa ljud. Om jag minns rätt var det samma sak förra året. Visste inte att dom fanns på nära håll. Blir allt en tur till Helsingborg. Då får du även chans att besöka de lokala cd/vinylhandlarna, Roadhouse tror jag en av dem heter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Jag lockas av Magico V3 längst in i hörnet som får kritikerna i USA att jubla. I senaste TAS reportage från Rocky Mountain utsågs dom till mässans bästa ljud. Deras stativare Mini II sägs också vara något i hästväg. Den ser läcker ut på bild men referensmodellen Ultimate II måste jag nog först ha lyssnat på för att kunna tycka om... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Deras stativare Mini II sägs också vara något i hästväg. Den ser läcker ut på bild men referensmodellen Ultimate II måste jag nog först ha lyssnat på för att kunna tycka om... Ja, de vinner inga skönhetspriser precis. Om jag förstått det hela så är dom gjorda i en aluminiumkasse som sitter innanför lamellträet. Tunga som :evil: Jag har min tandläkare i Helsingborg som kallat till översyn i april ... tror det blir ett ärende till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted March 31, 2009 Author Share Posted March 31, 2009 Jag, eliot och patrikcaesar lyssnade på Magico förra gången vi var hos OJCO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OJCO Ljud & Bild Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Hej. Vill passa på att tacka Calle för alla hans fina bilder. Kan även nämna att vi inom kort kommer att anordna en demodag där Magico V3 kommer att vara i fokus. Håll utkik i kalendern. //David Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted April 1, 2009 Author Share Posted April 1, 2009 Vill passa på att tacka Calle för alla hans fina bilder. Tack för ett trevligt bemötande och visning av alla produkter! Därmed rundar jag av med mina sista bilder för denna gång; David och Ove; http://www.ojco.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts