Jump to content

Hjälp till med en platsannons


sladd

Recommended Posts

Vi flyttar ju snart (jo, det händer verkligen även om det är segt...) och behöver personal.

Jag har satt ut en annons i platsjournalen och dränks av ansökningar från unga killar som kört truck, svetsat, burit ut tidningar och kan datorer.

Hur skulle ni formulerat det hela?

Eller är det någon som vill ha jobb? lägg ett mail i så fall :)

mvh

Link to comment
Share on other sites

lägga ut en annons på er egen sida kan vara bra, tex hifikit gjorde så ganska nyligen. gör man så får man uppmärksamheten från folk som är intresserade av hifi och som är intresserade av erat sortiment. gratis e det ju också :) hifitidningar och forum (som annonsen inlägget ni gjorde här) kan vara en annan källa till kunnigt folk

//

Link to comment
Share on other sites

Hehe, man skulle ju bli som en godisgris i en godisbutik!! Skulle ju aldrig få ut en krona i lön, men en ständigt bättre stereo! :D Tyvärr blir det längre för mej att åka efter flytten, annars hade jag nog chansat!

/Stefan

Link to comment
Share on other sites

Jag har satt ut en annons i platsjournalen och dränks av ansökningar från unga killar som kört truck, svetsat, burit ut tidningar och kan datorer.

Kan inte truckkort vara en fördel om det är tung hifi? :D

Håller med andra inlägg: Sätt ut annonsen där hifi-intresserade läser den.

Link to comment
Share on other sites

Jag har satt ut en annons i platsjournalen och dränks av ansökningar från unga killar som kört truck, svetsat, burit ut tidningar och kan datorer.

Språkkunskaper får heller aldrig underskattas och här kan ju erfarenheter i tyska väga tungt... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

HiFi Consult söker butikspersonal.

Hifi consult är återförsäljare av tung HiFi utrustning i Södra Sverige

Vi ser en fördel att sökande har ett stort HiFi intresse och gärna brinner för bra ljud.

Vana av försäljning av något slag är en fördel. utbildning från företaget kommer att ske

Vi arbetar enlig schema Mån - Lörd

Lön enligt ök.

Ansökan endast per mail eller brev, bifoga cv.

MVH

HiFi Konult

En mkt enkel ansökan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...