Neon Park Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 Jag var för ett par dagar sen inne på Hifi-Art och hälsade på Kent jag hade tänkt att lyssna på Rouge monoblock men dessa fanns ej inne för tillfället.Kent rekomenderade att jag skulle lyssna på bägge dessa skivor i stället och vilka skivor sen.DR som jag har lyssnat mest på har en verkligt fin inspelningskvalite,skivan innehåller 13 låtar den finns också som LP och innehåller då 10 låtar,dessa skivor borde finnas hos varje audiofil,samma dag köpte jag en beg.Lee Ritenour skiva Wes Bound utgiven som en guld-CD fr.GRP(GRD-6001)men den har fått stå tillbaka för de andra just nu.Lee Rit skivan är en sk.20-bit super jag har också orginalet så här ska jämföras. Alla här får ha det så skönt i sommar! PS Är det någon här på forumet som lyssnat till Rouge monoblocken(mod.150)DS Quote
Timbre™ Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 Grattis till Wes Bound Gold! :cool: Den CD:n har jag spanat efter och fick ett erbjudande men det var på tok för dyrt... Quote
Neon Park Posted July 4, 2004 Author Posted July 4, 2004 Timbre:Jag svarade på en annons på hifimagasinet och köpte den för 150kronor jag tror det var ett helt ok pris. Mvh Quote
Timbre™ Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 Ja, det var ett mycket ok. pris kan man säga... Hade säljaren verkligen tänk över det där... Quote
Mattias Posted July 4, 2004 Posted July 4, 2004 Neon, du hade en härlig dag låter det som Grattis till Wes Bound skivan David Roth har det lyssnats lite till. Trevlig skiva tycker jag. /Mattias Quote
Recommended Posts