Jump to content

Hemma-hos-bilder, ett förslag:


Strmbrg

Recommended Posts

Hej alla härest deltagande!

Om jag har förstått det rätt, så är det här på "Bildforum" som man lämpligen presenterar sin anläggning...

Det jag har skummat igenom, visar ofta närbilder på apparaterna.

Det som vore mer intressant - tycker jag - är att få se översiktsbilder på hela rummet där ni sitter och spisar vaxen!

Gärna med lite förklaringar till hur ni resonerat kring placering och rumsarrangemang.

Ett förslag, bara.

/Strmbrg,

Link to comment
Share on other sites

Jag håller med dig Strmbrg att det är rätt mycket närbilder men det finns också en hel del intresse kring apparater plus att en del av dom är vackra, de inspirerar också till bra bilder i sig. Men samtidigt tycker jag att det brukar vara med helhetsbilder också, senast hemma hos mig, hos A/Wing, hos Eliot, hos Calle_Jr, hos Guldöregänget i Kristianstad. Dom är dock färre än de erotiska :kiss: apparatbilderna så möjligen haltar balansen lite.

Vad som borde vara med är kanske lite mer, som Du skriver, kring placering, avstånd till väggar och liknande. Samtidigt kommenteras mycket av bilderna, frågor ställs osv, så jag tycker att reportagen till slut blir rätt så heltäckande. Jag håller på med ett reportage just nu så jag skall säkerställa att beskriva lyssningssituationen lite mer än vad jag annars kanske tänkt.

Om man jämför mot förr så har det blivit betydligt fler bilder på medlemmarna. Timbre försökte hålla sig "undan" i flera år, men även han brukar skymta till då och då. Framför allt har den fotande skaran blivit allt större.

Link to comment
Share on other sites

Hej alla härest deltagande!

Om jag har förstått det rätt, så är det här på "Bildforum" som man lämpligen presenterar sin anläggning...

Det jag har skummat igenom, visar ofta närbilder på apparaterna.

Det som vore mer intressant - tycker jag - är att få se översiktsbilder på hela rummet där ni sitter och spisar vaxen!

Gärna med lite förklaringar till hur ni resonerat kring placering och rumsarrangemang.

Ett förslag, bara.

/Strmbrg,

Hej Strmbrg.

Kan hålla med dig till viss del att det är så men det finns många fina undantag där medlemmarna har gjort riktigt fina repotage

hur dom byggt om sina rum och anlägningar och talat om hur dom tänkt och gått tillväga.

Kom gärna med egna ideer och repotage och visa.

MVH Anders

Link to comment
Share on other sites

vad som gör bildtrådar så kul är att man aldrig riktigt vet hur de utvecklas under resans gång... :)

Hehe, det ska gudarna veta. Halva nöjet även om det kan klura till det ibland...

Det är sällan en träff kommer till med huvudsyftet att det ska bli ett bildreportage. Det kan ju ofta se så ut här, men det är som sagt sällan fallet. Någon eller några har kameran med, och om det blir läge tas några bilder. Inte sällan tas inga bilder alls, och då har träffen ur övriga medlemmars synvinkel aldrig ägt rum :o:)

Så, tag för vana att ta med kameran och ta ett par bilder om värden samtycker. Även minireportage är lärorika och kul att se.

Ett förslag, bara

Bra förslag. Kör på bara!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...