Audiophile74 Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Säljer mina Sennheiser HD650 med tillhörande uppgraderingskabel Cardas Headphone cable pga byte till Denon AH-D5000,lurar+kabeln är 2 år gamla och i yppersta toppskick samt fungerar hundraprocentigt,har lyssnat hemskt lite sedan jag brände in dem i 100 timmar på låg volym,kanske totalt 5 timmar under 2 år!!. Kvitton finns på både kabel och lurar samt original förvaringsväska till lurarna,original kabel finns också till lurar samt manual. Nypris kostade lurarna 2700:- hos netonet och Cardas kabeln 1800:- och den fick jag vänta 2 månader på pga att de visst handtillverkas på beställning. Ljudet är mkt fint,luftigt,dynamiskt,mjuk öronvänlig karaktär men ändå kraft i anslagen,Cardas kabeln ger ett verkligt ljudlyft jämfört med kabeln som följer med lurarna. Säljes här på forumet pga att det här finns folk som uppskattar fint ljud och inte endast vill ha dem till skampris. Säljes för 2200:-,viss prutmån finns Hör av er vid intresse. Quote
Recommended Posts