Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej!

Det vore väldigt trevligt om just DU ville komma över till oss på HiFi Stället i Göteborg på torsdag. Hvitfeldtsgatan 13, tel 031-133535.

Vi sätter upp nya KRELL S-300i i butiken och visar de nya skönheterna från Sonus Faber. Flera kul aktiviteter och erbjudanden också.

Kabel- och strömförsörjningsdemo från Nordost och Quantum, bland annat.

Kolla info på vår hemsida: www.audionord.se

Idag släpper både Prodigy och Jenny Wilson sina nya plattor också. Jag tar med dem, så kan vi lyssna på dem tillsammans. Vi ses där! hälsar

Ludwig, Björn 1, Björn 2, och Radiohandlarn (Anders Bengtsson)

Posted

Anders på HifiStället sa fra ca 1200 og utover da jeg var innom en tur idag....

mvh

Posted
Kommer produkterna att finnas kvar framöver under helgen eller är det en tillfällig set-up?

Både och, kan man säga!

KRELL S-300i stannar

KRELL SACD Standard MkIII stannar

Quantum QX2 och QX4 och THOR stannar

Nordost och Wyrewizard stannar

Sonus Faber Liuto, Monitor och Toy åker ut på turné, men är SNART TILLBAKA!

Under tiden fram till helgen finns lite superklipp att göra. Anders berättar gärna på plats.

Ludwig

Posted

Vi noterar STORT intresse och en väldigt trevlig uppslutning kring vår aktivitet!

Tack till alla ni som kom! Det var uppfriskande att notera att intresset för strömförsörjning är så stort, och att ni verkligen vill VETA hur det fungerar. Hoppas våra redogörelser redde ut begreppen lite.

Vi rockar vidare. Ses nästa gång!!! Håll även utkik efter en liten rapport på vår hemsida: www.audionord.se

Bästa hälsningar

Ludwig

Björn 1

Björn 2

...och Radiohandlar'n

Posted
Hur lät Liuto om man jämför med Domus Concerto/ Grand Piano och Cremona M?

För att kommentera ren hifiprestanda så kan jag nämna att jag efter att ha lyssnat en stund trodde att det var en ny serie mellan domus o cremona, men fick senare förklarat för mig att det var en ersättare till Domus. Det kanske är lite svar på din fråga?! klangmässigt är svårare att kommentera och mer subjektivt, men jag kan säga att jag inte hittade något att klaga på för prisklassen o jag är kräsen.

• 2 weeks later...
Posted
Ses nästa gång!!!

Ja :)

Håll även utkik efter en liten rapport på vår hemsida: www.audionord.se

Bra läsning och det fanns ju några bilder där också.

Hur kopplade ni in Quantum (serie/parallellt) och vad använde ni för nätkablar :?: