Bimota Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Hej! Det vore väldigt trevligt om just DU ville komma över till oss på HiFi Stället i Göteborg på torsdag. Hvitfeldtsgatan 13, tel 031-133535. Vi sätter upp nya KRELL S-300i i butiken och visar de nya skönheterna från Sonus Faber. Flera kul aktiviteter och erbjudanden också. Kabel- och strömförsörjningsdemo från Nordost och Quantum, bland annat. Kolla info på vår hemsida: www.audionord.se Idag släpper både Prodigy och Jenny Wilson sina nya plattor också. Jag tar med dem, så kan vi lyssna på dem tillsammans. Vi ses där! hälsar Ludwig, Björn 1, Björn 2, och Radiohandlarn (Anders Bengtsson) Quote
Guest om.s Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Anders på HifiStället sa fra ca 1200 og utover da jeg var innom en tur idag.... mvh Quote
andreas .l Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Kommer produkterna att finnas kvar framöver under helgen eller är det en tillfällig set-up? Quote
Bimota Posted February 27, 2009 Author Posted February 27, 2009 Kommer produkterna att finnas kvar framöver under helgen eller är det en tillfällig set-up? Både och, kan man säga! KRELL S-300i stannar KRELL SACD Standard MkIII stannar Quantum QX2 och QX4 och THOR stannar Nordost och Wyrewizard stannar Sonus Faber Liuto, Monitor och Toy åker ut på turné, men är SNART TILLBAKA! Under tiden fram till helgen finns lite superklipp att göra. Anders berättar gärna på plats. Ludwig Quote
Bimota Posted February 27, 2009 Author Posted February 27, 2009 Vi noterar STORT intresse och en väldigt trevlig uppslutning kring vår aktivitet! Tack till alla ni som kom! Det var uppfriskande att notera att intresset för strömförsörjning är så stort, och att ni verkligen vill VETA hur det fungerar. Hoppas våra redogörelser redde ut begreppen lite. Vi rockar vidare. Ses nästa gång!!! Håll även utkik efter en liten rapport på vår hemsida: www.audionord.se Bästa hälsningar Ludwig Björn 1 Björn 2 ...och Radiohandlar'n Quote
Matrixen Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Tack för en trevlig och välljudande demo. Den nya Sonus Faber verkar vara en riktig pärla! Quote
helios Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Hur lät Liuto om man jämför med Domus Concerto/ Grand Piano och Cremona M? Quote
Matrixen Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Hur lät Liuto om man jämför med Domus Concerto/ Grand Piano och Cremona M? För att kommentera ren hifiprestanda så kan jag nämna att jag efter att ha lyssnat en stund trodde att det var en ny serie mellan domus o cremona, men fick senare förklarat för mig att det var en ersättare till Domus. Det kanske är lite svar på din fråga?! klangmässigt är svårare att kommentera och mer subjektivt, men jag kan säga att jag inte hittade något att klaga på för prisklassen o jag är kräsen. Quote
helios Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Förklarar priset också. Tack Matrixen. Quote
andreas .l Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 Det hade varit kul att få höra lite från er som var på besök Quote
iroise Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 Det hade varit kul att få höra lite från er som var på besök Ja och även få se lite bilder! Quote
calle_jr Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 Ses nästa gång!!! Ja Håll även utkik efter en liten rapport på vår hemsida: www.audionord.se Bra läsning och det fanns ju några bilder där också. Hur kopplade ni in Quantum (serie/parallellt) och vad använde ni för nätkablar Quote
Recommended Posts