Kent_n Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 Vill bara förtälja att jag o gumman skall på AcDc i morgon Sön kväll..Hon sitter i rullstol just nu..men skall med ändå..Snacka om stake i tanten..heder.. Quote
Käera Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 Kompisen var där i går fredag o han var nöjd.. Quote
Kent_n Posted February 21, 2009 Author Posted February 21, 2009 Jag läste rec i tidningen idg..såg inte fel ut... Quote
Kent_n Posted February 23, 2009 Author Posted February 23, 2009 Helt suverän.. Vi fick platts på rad 3, där isen är i vanliga fall var det ståplattser. Vi fick åka hiss ner till rinken, dra rullstolen fram till våran gång, hjälp att komma till rad, tillbaka med rullstolen som jag lämnade in i garderoben tillsammans med jackan..Minen på personalen när jag sade att jag ville lämna in jacka o rullstol.. Förband var från Nord Irland Belfast, namn Answer, råös... AcDc var som jag trodde, helt suveräna..Gitaristen är helt suverän, vilket flås han har.. Spelade alla gamla hits, samt låtar från nya skivan.. Får ni chansen, se dom ..suveränt Quote
Zalve Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Det får allt bli att köpa en dyr biljett till Göteborg i sommar. Sånt där man kan ju inte missa. Quote
Recommended Posts