hellbit Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 För er som är intresserade så har jag idag öppnat 2 maskiner för att se vad som döljer sig på insidan. Se länk. http://www.minhembio.com/hellbit/232823/ Quote
K-man Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Alltid intressant att titta inne i maskiner....ibland tappar man hakan...av olika orsaker... \\K-man Quote
hellbit Posted February 18, 2009 Author Posted February 18, 2009 Alltid intressant att titta inne i maskiner....ibland tappar man hakan...av olika orsaker... \\K-man Får jag gissa på att det är Gryphons ringkärna som faller i smaken? Quote
K-man Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Det var inget specifikt just på dessa bilderna...utan menade mest att man rätt som det är drabbas av haksläpp när man tittar inuti elektronik...här kan jag mest fundera över hur lite det är i CD-spelaren....vilket ju inte är ovanligt idag... \\K-man Quote
Markus Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Mycket intressant. Tack för att du lägger ut bilderna. Kul att jämföra hur olika det kan se ut på insidan. Quote
Recommended Posts