RENE Posted June 26, 2004 Posted June 26, 2004 Fik lige hentet dette sæt idag så nu skal der lyttes Quote
Järven Posted June 26, 2004 Posted June 26, 2004 Det glæder vi os rigtig meget til at høre om - også i forhold til AA MVH Johnny Quote
plundin™ Posted June 27, 2004 Posted June 27, 2004 Ursäkta min okunnighet, är Forssell spelaren begagnad - finns över huvudtaget Forssell Mediphon längre? Jag minns att det fanns en site för några år sedan (typ 1999?) men när jag söker på nätet så hittar jag bara en dåligt uppdaterad engelsk site??? med lite reklam för några få utvalda Forssellare.. Lika dant verkar det förövrigt vara med Tonkraft - inte uppdaterad dom senaste 2 åren? Forsellspelaren får det verkligen att vattnas i munnen.. /ptr Quote
RENE Posted June 27, 2004 Author Posted June 27, 2004 Ursäkta min okunnighet, är Forssell spelaren begagnad - finns över huvudtaget Forssell Mediphon längre? Jag minns att det fanns en site för några år sedan (typ 1999?) men när jag söker på nätet så hittar jag bara en dåligt uppdaterad engelsk site??? med lite reklam för några få utvalda Forssellare.. Lika dant verkar det förövrigt vara med Tonkraft - inte uppdaterad dom senaste 2 åren? Forsellspelaren får det verkligen att vattnas i munnen.. /ptr Ja nu har jeg ikke hørt så meget på det, men har lyttet hele natten og skal i byen nu , men det drev det er godt , selv min kone har været oppe sammen med mig hele natten for at høre det , og det er godt . Jeg har ikke fået hørt den DAC endnu har brugt det som drev sammen med AA . Hvad laver ham Forsell idag ? Quote
juha Posted June 27, 2004 Posted June 27, 2004 Den är stor den driven! Såg den i Alingsås för många år sedan. Quote
K-man Posted June 27, 2004 Posted June 27, 2004 Jepp, det är en saftig pryl! I denna tråden figurerade den...i något moddat utförande... Galen norrman..... \\K-man Quote
juha Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Det är ju konstigt; hade en krell kps 20i/l, den var Också väldigt petig vad den stod på. Dessa spelare verkar vid första anblicken ut att klara mindre katastrofer, ändå verkar de må bra av fin lir för att få ut det yttersta. Quote
Recommended Posts