calm Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Som jag sagt tidigare fotopriset går i år till P-pan, inte pga walk over från andra utan tvärt om för de utsökta kompositionerna och den höga tekniska kvaliteten. Som talesättet lyder "Bakom varje framgångsrik man, står en förvånad kvinna". Så en del av äran får även flickvännen ta åt sig! Grattis! Välförtjänt! Blir säkert ringar på vattnet av dessa bilder i hifivärlden. Calm Quote
Kent_n Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 [/b] Som med god hjälp av dessa monster på 90 kg / st ... ...får högtalarna Reference Line 101 att sjunga ut rejält. Trist men sant, fick 101 att sjunga guld..Hmmffp Quote
Hans-Tommy Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Här är vi alla samlade när vi lyssnar på Thomas som nu håller sig lite stilla jag hoppas att vi får spellistor på de basister Thomas presenterade önskar en förväntansfull tommy ps lyssnar just nu på en av dem ds Quote
calle_jr Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Men den här skuggan dyker säkert upp igen http://i240.photobucket.com/albums/ff234/P...End20090417.jpg Så tills dess ... ha det så bra. Grymt, p-pan! Din bildsignatur är klockren Quote
P-pan Posted February 24, 2009 Author Posted February 24, 2009 Grymt, p-pan! Din bildsignatur är klockren Tack calle_jr, och alla ni andra också för den delen, det värmer att läsa era lovord. Synd bara att kanten på skuggan blev lite luddig. Den rackarns lampan satt för långt bort så det gick inte att få till direkt i kameran och "luras" med Photoshopperiet törs man ju inte , har ännu inte lärt mig hur man gör heller iofs ///P-pan Quote
Recommended Posts